Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: 1828

Vytýkací a propouštěcí rozhovory - Komunikační dovednosti pro manažery a personalisty ve specifických situacích

  • naučíte se jasně a srozumitelně vymezit chyby a případný postup nápravy
  • dokážete prostřednictvím správného motivačního rozhovoru zlepšit pracovní výsledky zaměstnance
  • naučíte se předávat konstruktivní kritiku a zvládnout asertivní přístup pro využití jak v manažerské praxi, tak v osobním životě
  • budete umět reagovat na zpětnou vazbu zaměstnance bez negativních emocí
  • naučíte se připravit a vést propouštěcí rozhovor
  • získáte větší sebejistotu pro sdělování kritických míst spolupráce
  • udržíte vztahy na úrovni vzájemného respektu

Obsah školení

1.den
09.00-17.00

Smysl a důsledky manažerských rozhovorů

  • role manažera/personalisty v náročných komunikačních situací

Příprava na rozhovor

  • obsah sdělení – fakta, příklady, argumenty

Postoj manažera/personalisty

  • jak formulovat negativní sdělení či kritiku
  • principy konstruktivní kritiky a účinné zpětné vazby;
  • zvládání námitek + jak se vyhnout konfliktu
  • trénink dovednosti předávání zpětné vazby

Emoční příprava, emoční nadhled a rovnováha

  • jak lidé reagují ve stresových situacích a proč
  • vlastní emoce pod kontrolou
  • zvládání emocí zaměstnance – jak se vyhnout emočním konfliktům + reakce na partnera
2.den
09.00-17.00

Výtka - vytýkací dopis

  • cíl, účel, účinek
  • parametry, specifikace, obsah
  • tréninkové situace pro sdělování výtky

Možné varianty ukončení pracovního poměru

  • výtka, výpověď, dohoda
  • specifika propouštěcího rozhovoru
  • co ošetřit na obou stranách – zaměstnanec a zaměstnavatel
  • účinná vizualizace při rozhovoru
  • trénink propouštěcího rozhovoru, hraní rolí pro praktický nácvik situací

Důsledky neprofesionálního jednání, nezvládnutí emočně napjatého rozhovoru

  • jak ošetřit rizika – tým, firma, reputace

Cena školení

5.990,- Kč bez DPH
7.248,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
24. září 2019 - Praha Čeština 1 den Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 1 den Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás