Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích

Cíl:

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku

Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

Klíčová témata:

  • Jak dochází k napětí a čím vrcholí
  • Pět přístupů k řešení konfliktů
  • Test Vašeho chování v konfliktní situaci
  • Trénink ve dvojicích s pozorovatelem procesu a stresu
  • Fáze potenciální opozice
  • Komunikace, komunikační šumy a nedostatek či přebytek informací
  • Vnímání a personalizace
  • Typy vyjednávání v konfliktu (poziční, principiální, zásadové, soupeřivé a kooperativní)
  • Spouštěcí mechanismy konfliktů
  • Typy a role v konfliktu
  • Způsoby řešení konfliktů a jejich charakteristiky
  • Použití vhodných a méně vhodných formulací
  • Jak docílit přesvědčivosti

Přínos kurzu:

  • Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
  • Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
  • Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
  • Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu

Termíny kurzu:

Počátení datum Místo konání Forma Délka kurzu Jazyk Cena bez DPH
18.3.2024 Praha Prezenční 1 den CZ 6 990 Kč

Kurz je dodáván ve spolupráci se společností Top Vision.

Pokud máte zájem o skupinové školení nebo jiné téma, prosím neváhejte nás kontaktovat na edu@edutrainings.cz

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte zájem o kurz na míru?

Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa