Interkulturní komunikace
Interkulturní komunikace

Interkulturní komunikace

Co je cílem?

Účastníci se dozví, jak využít znalosti interkulturní komunikace ve svůj prospěch. Zjistí, že hlubší znalost zvyků a kulturního prostředí zahraničního partnera mohou být často klíčovými pro uzavření vzájemného obchodního vztahu.

Klíčová témata

  • Přístupy k interkulturní komunikaci
  • Hofstedův model.
  • Lewisův model.
  • Stereotypy.
  • Mayers model.
  • Zvyky a kulturní prostředí vybraných zemí.
  • Simulace BARNGA.

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte zájem o kurz na míru?

Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa