Struktura kurzu
Tento kurz vám pomůže:
- Definujte klíčové pojmy, principy, hodnotu a výzvy Service Desku
- Zachyťte poptávku po řešení incidentů a servisních požadavků
- Vytvořte a udržujte komunikační kanály a rozhraní mezi poskytovatelem služeb a uživateli
- Umožňují efektivní, efektivní a pohodlnou komunikaci mezi poskytovatelem služeb a jeho uživateli
- Použijte metriky Service Desk ke zlepšení výkonu
- Měřte, vyhodnocujte a rozvíjejte schopnosti praxe Service Desk ve vaší organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.