ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + exam and retake

Kód kurzu: ITIL4DSVR

Tento kurz pokrývá všechny typy interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím IT služeb. Kurz pokrývá klíčová témata, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků a další. Účastníkům poskytne nástroje ke zvýšení spokojenosti zainteresovaných stran, která je nedílnou součástí obchodního úspěchu v současném konkurenčním prostředí.

Cena zkoušky je zahrnuta v ceně kurzu.

EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

29 500 Kč

35 695 Kč s DPH

Nejbližší termín od 05.12.2022

Výběr termínů

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: 05.12.2022

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: cz/sk

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 05.12.2022

Místo konání: Praha

Forma: Prezenční

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: cz/sk

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 12.12.2022

Místo konání: Praha

Forma: Prezenční

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 30.01.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 06.02.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 13.03.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 17.04.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 12.06.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 07.08.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 09.10.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční datum: Individuální

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 29 500 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
05.12.2022 Virtuální 3 dny cz/sk 29 500 Kč Registrovat
05.12.2022 Praha Prezenční 3 dny cz/sk 29 500 Kč Registrovat
12.12.2022 Praha Prezenční 3 dny en 29 500 Kč Registrovat
30.01.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
06.02.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
13.03.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
17.04.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
12.06.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
07.08.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
09.10.2023 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
Individuální Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 29 500 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Cílová skupina

  • Jednotlivci, kteří se chtějí vzdělávat v service managementu
  • ITSM manažeři a začínající ITSM manažeři
  • Pracovníci ITSM, kteří řídí provoz IT a digitálních produktů a služeb, a ti, kteří jsou odpovědní za jejich dodávky

Struktura kurzu

Tento kurz vám pomůže pochopit:

  • Jak jsou navrženy zákaznické cesty
  • Jak cílit na trh
  • Jak zlepšovat vztahy se zákazníky
  • Jak utvářet poptávku a definovat nabídku služeb
  • Jak sladit očekávání dohodnout podrobnosti služeb
  • Jak integrovat and odebrat zákazníky a uživatele
  • Jak jednat společně, abyste zajistili kontinuální spoluvytváření hodnoty společnosti (spotřeba služeb / poskytování služeb)
  • Jak realizovat a ověřovat hodnotu služby

Retake – druhý pokus na zkoušku

Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.

Předpokládané znalosti

ITIL 4 Foundation certifikát je nezbytnou podmínkou pro složení zkoušky kurzu Drive Stakeholder Value.

Potřebujete poradit nebo upravit kurz na míru?

onas

produktová podpora

Certifikace

Cena oficiální certifikační zkoušky od AXELOS a jejího zkušebního institutu PeopleCert je zahrnuta v ceně kurzu.

Informace o zkoušce

Povolené materiály Žádné Tato zkouška je formou metody „closed book“. Publikace ITIL 4: Direct, Plan and Improve a ITIL Practices Guidance mohou být použity pouze ke studiu, takže je NENÍ povoleno mít u zkoušky.
Doba trvání zkoušky 90 minut Uchazeči, kteří skládají zkoušku v jazyce, který není jejich mateřským nebo pracovním jazykem, mohou dostat 25 % času navíc, tj. celkem 113 minut.
Maximální počet bodů 40 bodů Zkouška obsahuje 40 otázek, každá správná odpověď je za 1 bod. Za špatnou odpověď se body neodečítají.
Počet bodů pro úspěšné složení zkoušky 28 bodů K úspěšnému složení zkoušky je potřeba odpovědět správně na 28 otázek (70 %).
Obtížnost otázek Bloomova úroveň 2 &3 „Bloomova úroveň“ popisuje typ myšlení potřebného k zodpovězení otázky. U otázek 2. úrovně musíte prokázat porozumění konceptům, metodám a principům DSV. U otázek 3. úrovně je potřeba aplikovat koncepty, metody a principy DSV, stejně jako informace ze souvisejících postupů.
Typy otázek Klasické, záporné a výběrové Všechny otázky jsou typu „multiple choice“ = výběr z více možností.

U „klasických“ otázek je otázka a čtyři možnosti výběru správné odpovědi.

„Záporné“ otázky jsou „klasické“ otázky, které jsou formulovány záporně.

U otázek „výběrových“ je seznam čtyř tvrzení a ze seznamu musíte vybrat dvě správná tvrzení.

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa