16. 8. 2021
V návaznosti na blížící se ukončení ITIL® v3 (do konce roku 2021), o kterém jsme informovali v předchozím článku, bychom vás rádi pozvali na poslední otevřené termíny pokročilých kurzů ITIL® v3. Tyto kurzy jsou cestou k získání 17 potřebných kreditů ITIL® v3 nebo certifikace ITIL® Expert, díky níž se stanete způsobilými k absolvování přechodového modulu ITIL® 4 Managing Professional. Pokud jste držitelem pouze certifikace ITIL® v3 Foundation, nejvýhodnější cestou je absolvování kurzu ITIL® 4 Foundation a dalších modulů této verze. Více informací o systému kreditů a doporučeních naleznete zde.
Investovali jste hodiny času do studia a prošli celým certifikačním schématem ITIL® v3 nebo jste nasbírali alespoň 17 kreditů? Tento kurz slouží jako bridge mezi starou verzí ITIL® v3 a novým ITIL® 4.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
20. 9. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
22. 11. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Kurz se zaměřuje na návrh IT služeb, zahrnuje témata IT architektury, procesů, principů a dokumentace.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
20. 9. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
29. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Modul Service Operation se zaměřuje na principy, procesy, provozní činnosti a funkce, které pomáhají organizacím úspěšně řídit výkon svých produktů a služeb.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
11. 10. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
22. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Díky modulu Service Strategy získáte znalosti a techniky, které vám pomohou řídit rizika, plnit a rozvíjet strategické cíle v rámci organizace nebo jednotlivých programech.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
4. 10. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
13. 12. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Modul Service Transition se zaměřuje na procesní a praktické prvky, techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
20. 9. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
8. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Technikami „neustálého zlepšování IT služeb“ v celém životním cyklu ITIL® vás provede kurz Continual Service Improvement.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
25. 10. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
29. 11. 2021 | 3 dny | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Kurz Operational Support and Analysis je zaměřen na zásady provozu služeb, řízení událostí, řízení problémů, řízení přístupu a plnění požadavků.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
6. 10. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
V kurzu Service Offerings and Agreements se zaměříme na terminologii procesů, úloh, funkcí a činností souvisejících s fází Service Design životního cyklu řízení služby IT na základě (verze 3) infrastrukturní knihovny ITIL®.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
22. 11. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Kurz se zaměřuje na praktické uplatňování postupů Planning, Protection & Optimization, k zajištění kapacity, dostupnosti, kontinuity služeb IT, zabezpečení informací a řízení poptávky.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
11. 10. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Toto školení se podrobně zabývá procesy a nástroji podpory přechodu služeb a jejich součástí. Jedná se o procesy Change Management, Release and Deployment Management, Service Validation and Testing, Service Asset and Configuration Management, Request Fulfillment, Service Evaluation and Knowledge Management.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
8. 11. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
Managing Across the Lifecycle je posledním ze školicích modulů Service Lifecycle/Service. Vede k získání odborného certifikátu ITIL® Expert in IT Service Management. Cílem kurzu je pomoci odborníkům aplikovat a integrovat své znalosti ITIL® v reálném prostředí a na svém vlastním pracovišti.
Počáteční datum | Délka kurzu | Místo | Jazyk |
13. 9. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
6. 12. 2021 | 5 dní | On-line / Praha / Bratislava | CZ / SK / EN |
PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena. EDU Trainings je akreditovanou školicí a testovací organizací.
12. 11. 2024