Kód školení: CSI
Continual Service Improvement (CSI) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle.
Zaměřuje se na to, jak mohou organizace a jednotlivci strategicky přezkoumat produkty a služby, které vytvořili v návaznosti na strategii, návrh, přechod a provozní fáze životního cyklu IT služeb, a nabízí návod jak může být tento proces organizován a proveden. Tento modul se soustřeďuje na zásady a techniky z fáze Continual Service Improvement v životním cyklu ITIL bez podrobností o konkrétních procesech.
CSI rovněž obsahuje průvodce nástrojů a technologií, které lze použít k podpoře souvisejících činností a k vyhodnocení rizik a kritických faktorů úspěchu.
CSI nabízí osvědčené postupy, které pomáhají podnikům a projektům nadále splňovat a přizpůsobovat se měnícím se potřebám koncových uživatelů a současně zvyšovat efektivitu a návratnost investic pro organizace.
Osvědčené postupy Service Operation umožňují organizacím a týmům IT účinně udržovat produkty a služby, které vyvíjejí, a zajistit tak, aby jejich uživatelé měli k dispozici účinné zdroje.
Toto školení vede nejenom k získání samostatné kvalifikace pro oblast Continual Service Improvement (průběžné zlepšování služby), avšak je zároveň jedním z modulů životního cyklu vedoucích k získání kvalifikace odborné úrovně ITIL Expert. Školení se zabývá všemi aspekty oblasti Continual Service Improvement a vychází z manuálu ITIL V3.
Certifikaci CSI lze provést pouze po akreditovaném školení.
Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku.
CSI je relevantní pro CIO, CTO, Business Relationship Managers, Cyber Resilience Consultants, Service Level Managers, IT Security Architects, IT Security Managers, Business Continuity Managers, IT Consultants, IT Audit managers a všechny IT profesionály zapojené do nepřetržitých služeb zlepšení.
PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Following the completion of this course, the candidate will know:
When you complete this training, you can register for the following certification/s.
See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate
The following certifications are included in the price of training session.
It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:
26.200,- | Kč bez DPH |
31.702,- | Kč s DPH |
Datum | Garantovaný | Lokalita | Jazyk kurzu | Délka kurzu | |
17. května 2021 | - | Praha | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
17. května 2021 | - | Bratislava | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
24. května 2021 | - | Praha | Čeština | 3 dny | Registrovat |
24. května 2021 | - | Bratislava | Slovenština | 3 dny | Registrovat |
Datum | Jazyk kurzu | Délka kurzu | |
Virtuální kurz | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.
Kontaktujte nás