Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: SS

ITIL® 3 Service Strategy + exam

ITIL® Intermediate Service Strategy (SS) je jedním z pěti modulů služby ITIL® Service Lifecycle a pomůže Vám navrhnout, vyvíjet a implementovat strategii poskytovatele služeb, která se přizpůsobuje organizační strategii.

Zaměřuje se na význam strategického aspektu služeb v rámci životního cyklu IT služeb a poskytuje specifické znalosti a techniky, které vám pomohou prokázat, že chápete rizika a faktory úspěchu, a přitom máte dovednosti rozvíjet strategie v rámci organizace nebo programu.

Toto školení je zaměřeno na činnosti související s přeměnou ITSM na strategické aktivum a na řídící strategii v průběhu životního cyklu služby. Mezi témata, jimiž se školení zabývá, patří strategie služby, která definuje služby a prostor na trhu, správa portfolia, řízení poptávky a finanční řízení. Obsahem školení jsou také rozhodující faktory úspěchu a rizika spolu s prováděním strategických hodnocení.

Certifikaci Service Strategy lze provést pouze po akreditovaném školení.

Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku. Při úspěšném absolvování tohoto školení má účastník nárok na zisk 26 bodů PDU pro ziskání či udržení certifikace podle PMI® stupně PMP®.

Cílová skupina

ITIL® Intermediate Service Strategy je vhodný pro profesionály v oblasti IT Management, IT Finance Management, Supplier Relationship Management. Je také užitečný pro jednotlivce, kteří potřebují porozumět vztahu mezi IT a obecnými aspekty jejich práce a ocenit, jak jim rámec nejlepší praxe ITIL může pomoci efektivněji pracovat.

  • Všichni zaměstnanci IT managementu, kteří se podílejí na plánování nebo provozování IT procesů
  • Interní nebo externí konzultanti, kteří pomáhají organizovat plán, implementovat nebo zlepšovat správu IT služeb
  • Zaměstnanci interního auditu, kteří budou odpovědní za přezkoumání správy IT služeb organizací
  • Kurz bude obzvláště zajímavý pro zaměstnance, kteří pracují nebo řídí roli IT Service Strategy nebo si přejí zahrnout tento modul jako součást své odborné kvalifikace ITIL Expert

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will:

  • Gain a thorough understanding of the managerial and supervisory issues regarding IT Service Strategy processes and activities
  • Be able to understand the important interfaces between Service Strategy and the other stages within the ITIL Service Lifecycle
  • Be prepared to sit the formal ITIL Service Strategy examination
  • Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass.

Follow-up training

Itil scheme

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate

The following certifications are included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

Existing holder of the ITIL V3 Foundation Certificate, or an earlier Foundation qualification and an ITIL V3 Foundation Bridge Certificate.

Cena školení

26.200,- Kč bez DPH
31.702,- Kč s DPH

Termíny školení

Momentálně nejsou vypsané žádné termíny kurzu. Napište nám o termín.

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás