Kód školení: OSA
Operational Support and Analysis (OSA) je jedním z modulů služeb ITIL® Service Capability. Toto školení je zaměřeno na zásady provozu služeb a řízení událostí, řízení problémů, řízení přístupu a plnění požadavků. Vedle hlavního procesu se školení podrobně zabývá osmi vedlejšími podpůrnými procesy, jejich interakcí a zajištěním jejich účinnosti. Školení se zabývá také organizací provozu služeb, úlohami, odpovědností, technologiemi a jejich významem.
Jednotlivci a organizace získají návod, jak řídit každodenní provoz IT služeb a lépe porozumět tomu, jak implementovat procesy ITIL, které jim umožní poskytovat a podporovat služby zákazníkům.
OSA rovněž pokrývá aspekty týkající se lidí, vztahů, postupů a technologií, aby zajistily, že poskytované IT služby jsou vysoce kvalitní a nákladově efektivní a splňují potřeby společnosti.
Certifikaci OSA lze provést pouze po akreditovaném školení.
Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku.
Při úspěšném absolvování tohoto školení má účastník nárok na zisk 34 bodů PDU pro ziskání či udržení certifikace podle PMI® stupně PMP®.
Kvalifikace provozní podpory a analýzy by byla vhodná pro odborníky v oblasti IT, jako jsou Configuration Managers, Availability Managers, System Software, Applications Support, IT Operations Managers, Network Control and Operation, Database Administrators, Problem Manager, Network Support. Je také relevantní pro jednotlivce zapojené do procesů a funkcí OSA a potřebují hluboké porozumění tomu, jak mohou přispět ke zvýšení kvality podpory IT služeb v organizaci. Provozní pracovníci podílející se na činnostech následujících procesů a / nebo funkcí: Správa událostí, Správa incidentů, Vyřizování žádostí, Správa problémů, Řízení přístupu, Service Desk, Technická správa, Správa IT operací a Správa aplikací
PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
Upon successful completion of this course participants will understand:
When you complete this training, you can register for the following certification/s.
See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate
The following certifications are included in the price of training session.
Demonstrate between 2 and 4 years of professional experience in the ITSM market place. Hold one or more of the following certificates:
It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:
38.400,- | Kč bez DPH |
46.464,- | Kč s DPH |
Datum | Jazyk kurzu | Délka kurzu | |
Virtuální kurz | Angličtina | 5 dní | Registrovat |
Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.
Kontaktujte nás