CRM (Customer Relationship Management) je dlouhodobá strategie v oblasti komunikace, marketingu, prodeje a dodávek služeb s primárním zaměřením na zákazníky (na rozdíl od jiných strategií zaměřených na produkt, službu, zisk atd.).
Software Customer Relationship Management (CRM) je profesionální nástroj, který vám pomůže dosáhnout strategických cílů. Umožňuje shromažďovat, třídit a zpracovávat zákaznická data, zejména zákazníky, obchodní kontakty, projekty, probíhající obchodní procesy a dosažené tržby z prodeje. CRM systémy vám tak pomáhají sledovat a vyhodnocovat veškeré obchodní aktivity napříč celou společností.
Cíl CRM je primárně zaměřen na lepší pochopení potřeb zákazníků a identifikaci jejich specifických potřeb. To pomáhá budovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a provádět opakující se obchody. Pomoci CRM softwaru se dokážete o zákazníky lépe a důkladněji starat.
CRM je systém podporující:
Abyste mohli těžit ze všech výhod CRM systému, je samozřejmě nutné s ním umět správně zacházet. K tomuto účelu slouží naše kurzy, které připraví vás nebo vaše zaměstnance, jak se daný CRM software používá. V našem portfóliu školení naleznete například praktické kurzy k CRM systému Microsoft Dynamics 365. Tyto autorizované kurzy vás připraví i na oficiální certifikační zkoušky společnosti Microsoft.
Cena od:
11 900 Kč bez DPH
Cena od:
35 900 Kč bez DPH
Cena od:
26 400 Kč bez DPH
Cena od:
26 400 Kč bez DPH
Cena od:
35 900 Kč bez DPH
Dodavatel: Microsoft
Oblast: CRM
Cena od:
35 900 Kč bez DPH
Cena od:
29 520 Kč bez DPH
Dodavatel: Microsoft
Oblast: CRM
Cena od:
38 900 Kč bez DPH