ITIL v praxi je konečně tady: ITIL® Practice Manager

18. 3. 2024

S příchodem ITIL Practice Manager se otevírá nová oblast v rámci rodiny ITIL, která nabízí zcela nové příležitosti v oblasti řízení a správy IT služeb. Tato nová oblast přináší zkrácené a flexibilnější školení.

Co je nového?

ITIL Practice Manager (Practioner) přináší 34 managementových praktik, které zahrnují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce ITIL. V současnosti je dostupných 15 kurzů. Individuální kurzy jsou určeny profesionálům, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v konkrétních oblastech praxe. Najdete u nás jednodenní školení, které vám pomohou aplikovat získané znalosti v reálných pracovních situacích. Kombinované kurzy jsou zaměřeny na ověření dovedností a znalostí profesionálů, kteří hledají efektivní spolupráci mezi různými oblastmi praxe.

Pro koho je ITIL Practice Manager?

  • Procesní Vlastníci
  • Procesní Manažeři
  • IT Manažeři a Vedoucí IT Oddělení
  • Specialisti v oblasti řízení IT Služeb
  • Team leadeři
  • ITIL Praktici
  • ITIL Konzultanti
  • IT Profesionálové

Co získám absolvování kurzů ITIL Practice Manager?

  • Hlubší znalosti o konkrétních ITIL praktikách
  • Schopnost řešit komplexní situace a problémy
  • Pochopení moderních trendů
  • Zlepšené řízení IT služeb
  • Lepší komunikace (tým, dodavatelé, zákazníci)
  • Důvěryhodnost – Autoritu
  • Lepší pochopení businessu
  • Přístup k exkluzivním zdrojům (zdrojové practices)

Jaké oblasti ITIL Practice Manage pokrývá?

1. Monitorování, podpora a plnění služeb (Monitor, Support and Fulfil)

Kurz se zaměřuje na pochopení klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev následujících managementových praxí: Service Desk, Incident Management, Problem Management, Service Request Management, Monitoring and Event Management.

Kurzy:

2. Plánování, implementace a kontrola (Plan, Implement and Control)

Tento kurz se zaměřuje na pochopení klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev následujících managementových praxí: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management a IT Asset Management.

Kurzy:

3. Spolupráce, zajištění a zlepšování (Collaborate, Assure and Improve)

Tento kurz se zaměřuje na pochopení klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev následujících managementových praxí: Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement, Information Security Management.

Kurzy:

Jak získám certifikaci ITIL® Practice Manager?

K dosažení titulu ITIL 4 Practice Manager je třeba absolvovat 5 individuálních kurzů a modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support, nebo absolvovat kombinovaný kurz a modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support. Tento titul potvrzuje vaše dovednosti a znalosti v oblasti správy IT služeb a řízení praxe.

Podobné články

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa