18. 3. 2024
S příchodem ITIL Practice Manager se otevírá nová oblast v rámci rodiny ITIL, která nabízí zcela nové příležitosti v oblasti řízení a správy IT služeb. Tato nová oblast přináší zkrácené a flexibilnější školení.
ITIL Practice Manager (Practioner) přináší 34 managementových praktik, které zahrnují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce ITIL. V současnosti je dostupných 15 kurzů. Individuální kurzy jsou určeny profesionálům, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v konkrétních oblastech praxe. Najdete u nás jednodenní školení, které vám pomohou aplikovat získané znalosti v reálných pracovních situacích. Kombinované kurzy jsou zaměřeny na ověření dovedností a znalostí profesionálů, kteří hledají efektivní spolupráci mezi různými oblastmi praxe.
Kurz se zaměřuje na pochopení klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev následujících managementových praxí: Service Desk, Incident Management, Problem Management, Service Request Management, Monitoring and Event Management.
Tento kurz se zaměřuje na pochopení klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev následujících managementových praxí: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management a IT Asset Management.
Tento kurz se zaměřuje na pochopení klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev následujících managementových praxí: Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement, Information Security Management.
K dosažení titulu ITIL 4 Practice Manager je třeba absolvovat 5 individuálních kurzů a modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support, nebo absolvovat kombinovaný kurz a modul ITIL Specialist: Create, Deliver and Support. Tento titul potvrzuje vaše dovednosti a znalosti v oblasti správy IT služeb a řízení praxe.
12. 11. 2024