ITSM popisuje řízení organizace a je procesem navrhování, poskytování, správy a zlepšování IT služeb, které organizace poskytuje koncovým uživatelům. Zaměřuje se na sladění IT procesů a IT služeb s cílem růstu podniku.
Knihovna informačních technologií (ITIL) představuje formu správy IT a je nejrozšířenějším rámcem IT. Je to specifická dokumentace, která definuje nejlepší postupy a rámce. ITIL si klade za cíl učinit organizace efektivnějšími, aby byly řízeny svými cíli a neustále se zlepšovaly. Stručně řečeno, ITIL není řídící orgán, ale spíše rámec pro ITSM, protože předepisuje určité procesy a pokyny pro nasazení.
V našem portfóliu naleznete autorizované kurzy společnosti AXELOS pro nejnovější verzi ITIL® 4. Certifikační cesty rámce ITIL naleznete zde. Zjistíte, jak můžete dosáhnout jednotlivých certifikačních úrovní a jak postupovat ve vaší cestě skrze jednotlivé kurzy a zkoušky.
Vstupní kurz, u kterého vše začíná, se nazývá ITIL® 4 Foundation. Je to certifikace vstupní úrovně, která poskytuje obecné povědomí o klíčových prvcích, terminologii a konceptech ITIL®. Tento modul také pokrývá vazby mezi fázemi životního cyklu, používanými procesy a jejich přínosem pro postupy service managementu.
Cena od:
12 900 Kč bez DPH
Cena od:
12 900 Kč bez DPH
Cena od:
14 200 Kč bez DPH
Cena od:
14 200 Kč bez DPH
Cena od:
12 900 Kč bez DPH
Cena od:
12 900 Kč bez DPH
Cena od:
10 500 Kč bez DPH
Cena od:
14 200 Kč bez DPH