Certifikace
Zkouška „PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager“ je v souladu s požadavky programu zkoušek a certifikace PECB (ECP). Zkouška pokrývá následující oblasti kompetencí:
Oblast 1: Základní principy a koncepce řízení rizik
Oblast 2: Vytvoření rámce řízení rizik
Oblast 3: Zahájení procesu řízení rizik a vyhodnocení rizik
Oblast 4: Úprava rizik
Oblast 5: Evidence a hlášení rizik
Oblast 6: Sledování a kontrola rizik
Oblast 7: Riziková komunikace a konzultace
Konkrétní informace o typu zkoušky, dostupných jazycích a další podrobnosti naleznete na stránce List of PECB Exams a Examination Rules and Policies.
Po úspěšném složení zkoušky můžete požádat o příslušné pověření. Certifikát obdržíte, jakmile splníte všechny požadavky tohoto certifikátu. Více informací o certifikaci naleznete na Certification Rules and Policies.
Požadavky na certifikaci „PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager“ jsou:
Pověření |
Zkouška |
Profesionální zkušenosti |
Zkušenosti s řízením rizik |
Další požadavky |
PECB Certified ISO 31000 Provisional Risk Manager |
PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager zkouška nebo ekvivalent |
Žádné |
Žádné |
Podepsání etického kodexu PECB |
PECB Certified ISO 31000 Risk Manager |
PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager zkouška nebo ekvivalent |
Dva roky: Jeden rok praxe v řízení rizik |
Činnosti řízení rizik: celkem 200 hodin |
Podepsání etického kodexu PECB |
PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager |
PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager zkouška nebo ekvivalent |
Pět let: Dva roky praxe v řízení rizik |
Činnosti řízení rizik: celkem 300 hodin |
Podepsání etického kodexu PECB |
PECB Certified ISO 31000 Senior Lead Risk Manager |
PECB Certified ISO 31000 Lead Risk Manager zkouška nebo ekvivalent |
Deset let: Sedm let praxe v řízení rizik |
Činnosti řízení rizik: celkem 1000 hodin |
Podepsání etického kodexu PECB |
Aby činnosti řízení rizik mohly být považovány za platné zkušenosti s řízením rizik, měly by se řídit nejlepšími postupy řízení rizik a zahrnovat následující:
- Definování přístupu k řízení rizik
- Navrhování a implementace celkového procesu řízení rizik pro organizaci
- Definování kritérií hodnocení rizik
- Identifikace aktiv, existujících opatření, zdrojů rizik a důsledků
- Posouzení následků rizika a pravděpodobnosti incidentu
- Vyhodnocování úrovní rizik a možností léčby rizik
- Posouzení zbytkového rizika
- Komunikace o riziku
- Provádění revize řízení rizik
Obecné informace
- Poplatky za certifikaci a zkoušky jsou zahrnuty v ceně školení.
- Účastníkům budou rozdány školicí materiály obsahující více než 400 stran a praktické příklady.
- Účastníkům, kteří se školení zúčastnili, bude vystaveno potvrzení o absolvování kurzu v rozsahu 31 kreditů CPD (Continuing Professional Development).