Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

outlook

Tento modul je součástí ITIL® 4 Managing Professional (ITIL MP) a vychází z konceptů představených v kurzu ITIL 4 Foundation. Pokrývá veškeré závazky a interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery a zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím služeb IT.

Poskytne vám nástroje ke zvýšení spokojenosti zúčastněných stran spoluvytvářením hodnoty, která je nedílnou součástí obchodního úspěchu v moderní ekonomice služeb.

 

ITIL® 4 SPECIALIST: DRIVE STAKEHOLDER VALUE (DSV) vám pomůže:

  • Účinně řídit všechny zúčastněné strany
  • Budovat důvěryhodné vztahy
  • Zformovat poptávky zákazníků
  • Optimalizovat uživatelské zkušenosti a zákaznické zkušenosti
  • Využít efektivní designové myšlení

Kurz ITIL® 4 SPECIALIST: DRIVE STAKEHOLDER VALUE (DSV) se zaměřuje na tyto klíčové praktiky ITIL 4:

  • Řízení vztahů
  • Řízení portfólia
  • Správa servisních požadavků
  • Řízení dodavatelů
  • Obchodní analýzy
  • Správa úrovně služeb
  • Správa servisního katalogu
  • Service Desk
  • Řízení obchodních vztahů

 

Komu je kurz určen?

Tento kurz je zaměřen na jednotlivce v rolích managementu a správy služeb, kteří odpovídají za výše uvedené praktiky, a také na jednotlivce, kteří chtějí získat označení ITIL Managing Professional (MP).

  • Softwarový inženýr / vývojář
  • Systémový inženýr
  • Správce dodávek služeb
  • DevOps Manager / Specialist
  • Architekt řešení
  • Infrastrukturní inženýr
  • IT Service Management Professional
  • Manažer vydání a nasazení

 

Přehled termínů kurzu ITIL® 4 SPECIALIST: DRIVE STAKEHOLDER VALUE (DSV)