Tento modul je součástí ITIL® 4 Managing Professional (ITIL MP) a vychází z konceptů představených v kurzu ITIL 4 Foundation. Pokrývá veškeré závazky a interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery a zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím služeb IT.
Poskytne vám nástroje ke zvýšení spokojenosti zúčastněných stran spoluvytvářením hodnoty, která je nedílnou součástí obchodního úspěchu v moderní ekonomice služeb.
ITIL® 4 SPECIALIST: DRIVE STAKEHOLDER VALUE (DSV) vám pomůže:
- Účinně řídit všechny zúčastněné strany
- Budovat důvěryhodné vztahy
- Zformovat poptávky zákazníků
- Optimalizovat uživatelské zkušenosti a zákaznické zkušenosti
- Využít efektivní designové myšlení
Kurz ITIL® 4 SPECIALIST: DRIVE STAKEHOLDER VALUE (DSV) se zaměřuje na tyto klíčové praktiky ITIL 4:
- Řízení vztahů
- Řízení portfólia
- Správa servisních požadavků
- Řízení dodavatelů
- Obchodní analýzy
- Správa úrovně služeb
- Správa servisního katalogu
- Service Desk
- Řízení obchodních vztahů
Komu je kurz určen?
Tento kurz je zaměřen na jednotlivce v rolích managementu a správy služeb, kteří odpovídají za výše uvedené praktiky, a také na jednotlivce, kteří chtějí získat označení ITIL Managing Professional (MP).
- Softwarový inženýr / vývojář
- Systémový inženýr
- Správce dodávek služeb
- DevOps Manager / Specialist
- Architekt řešení
- Infrastrukturní inženýr
- IT Service Management Professional
- Manažer vydání a nasazení
Přehled termínů kurzu ITIL® 4 SPECIALIST: DRIVE STAKEHOLDER VALUE (DSV)