22. 6. 2021
Známe to všichni… věci nejdou jako obvykle, vše je doslova mimo-řád a my jsme nuceni se rychle adaptovat. ZMĚNA. S ní přicházejí často silné emoce, obavy, otázky, nejistota. Jak toto období zvládnout co nejlépe napoví náš webinář. Co jsou změny a co s námi dělají? Co znamená žít ve změně a proč to může být složité? Jak se statečně vypořádat se změnami? Čím vším si můžeme pomoci?
Dne 1. 10. 2021 od 9:00 do 10:00 (předpokládaný konec) v češtině
Registrovaným účastníkům zasíláme po zpracování záznam.
Eva Marková v oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých pracuji od roku 2005. Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd mi dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování. Poznala jsem, za jakých podmínek lidé jsou lidé v práci spokojení, a tudíž i výkonní. Od roku 2013 jsem nezávislá lektorka, koučka a mediátorka. Pracuji s lidmi z nejrůznějších oblastí a odvětví, z malých i větších firem, v rámci skupinových i individuálních aktivit, pomáhám řešit spory jako mediátor. Lektorsky se zaměřuji na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační a prezentační dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů. Mojí specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami. Vystudovala jsem Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků
Křestní jméno
Příjmení
Emailová adresa
V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) Společnost EDU Trainings s.r.o. se sídlem Táborská 619/46, Nusle, 140 00 Praha 4, Česká republika, IČO: 067 70 321, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložce 288548,, zpracovává e-mailovou adresu pro účely zasílání novinek, informací o nových školeních, seminářů, speciálních nabídek, personalizovaného obsahu, cílené inzerci nebo pozvánkách k účasti na průzkumu trhu, atd. ve formě pravidelných newsletterů, přičemž z odběru e-mailových zpráv je možné se kdykoli v budoucnu odhlásit.
12. 11. 2024