Část 1: Základy umělé inteligence
1. Aplikace AI a jejich výhody
Popisuje řadu aplikací umělé inteligence, jak ovlivňují organizace a společnost, jakou hodnotu vytvářejí a jejich základní využití dat, algoritmů a vzdělávacích přístupů. Popisuje roli NL AIC při podpoře prospěšného a etického používání AI. Zahrnuje příklady klíčových domén, jako jsou klasifikační systémy, prognózování, shluková analýza, zpracování hlasu, obrazu a přirozeného jazyka.
2. Data, roboti a umělá inteligence včetně definic
To stanoví společný slovník týkající se dat, vědy o datech, algoritmů, lidského logického myšlení versus inteligentních agentů a poskytuje definice klíčových položek. Popisuje typy inteligentních agentů, robotiku a modely agentů.
3. Předpovědi, algoritmy, strojové a hluboké učení
Představuje různé úrovně předpovědí, přehled klíčových algoritmů a přístupů k učení. Zdůrazňuje, které typy algoritmů řeší jaké typy problémů.
Část 2: Aplikace umělé inteligence v praxi
4. Sestavení a posouzení aplikace AI
Popisuje základní přístup k vytváření jednoduché aplikace umělé inteligence. Metoda CRISP-DM je popsána se zdůrazněním příslušných kroků a zvýšením povědomí o obchodním kontextu a hodnocení důvěryhodnosti v každém kroku. Zvýrazněte úskalí včetně nadměrného vybavení, nedostatečného vybavení a zkreslení. Řeší potřebu inovace a kreativity včetně organizace týmu.
5. Správa dat pro AI
Zvyšuje povědomí o závislosti na datech a o tom, jak získávat, připravovat, spravovat a poskytovat a škálovat data pro aplikace AI. Řeší roli cloudu pro správu dat a schopnost zpracování. Zdůrazněte rizika, která v datech vznikají a mají dopad na důvěryhodnost.
Část 3: Etika, důvěryhodnost a koexistence člověka a stroje
6. Etika, rizika a důvěryhodnost
Řeší rizika a etická dilemata spojená s umělou inteligencí, včetně potřeby vysvětlitelné umělé inteligence. Zavést etické pokyny EU a potřebu zachovat důvěru společnosti v používání AI.
7. Soužití člověka a stroje
Zahrnuje kombinaci lidských a strojových schopností v organizaci a řeší otázku, zda umělá inteligence nahradí lidi (singularita). Zahrnuje klíčové role obchodního managementu, doménové znalosti, analytiky a datové manažery a jak tyto role spolupracují.
Část 4: Budoucí vývoj AI
8. Budoucí vývoj AI
Zdůrazněte budoucí směry a aplikace AI.