Struktura kurzu
Tento kurz vám pomůže:
- Vytvořit jasné a strukturované vzorce a metody práce
- Snížit náklady spojené s vyřizováním a plněním požadavků
- Dosáhnout realistických očekávání naplnění a vyšší výsledné úrovně spokojenosti uživatelů
- Plňit smlouvy SLA se spotřebiteli služeb
- Zlepšit postavení nebo pověst u spotřebitele služeb díky vyšší kvalitě služeb a jasným očekáváním uživatelů
- Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti řízení incidentů ve vaší organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.