Struktura kurzu
1.část : Proces testování
- Aktivity test managera v rámci testovacího procesu jsou pokryty s důrazem na úkoly plánování, monitorování a kontroly testů.
- Realizace retrospektivy projektu za účelem ověření procesů a objevení oblastí ke zlepšení.
2.část : Správa testování
- Vysvětluje, jak správně definovat úlohy správy testů podle kontextu projektu a jak přizpůsobit testovací aktivity používanému životnímu cyklu softwaru.
- Vyhodnocení různých typů testovacích dokumentů a jejich taková úprava, aby splňovaly všechna kritéria projektu a organizace.
3.část : Posouzení
- Hlavním cílem je definovat vhodný plán přezkoumání a nastavit ho tak, aby bylo dosaženo nejlepších výsledků.
- Účastníci se naučí, jak používat metriky k optimalizaci výsledků a k zjištění návratnosti investic.
4. část : Správa poruch
- Toto téma vysvětluje, jak nastavit životní cyklus poruch přizpůsobený životnímu cyklu používaného softwaru a také, jak analyzovat hlášení poruch za účelem vyhodnocení schopnosti procesů testování a vývoje softwaru.
5. část : Zlepšení testovacího procesu
- Popisuje obecné kroky pro provádění standardní iniciativy na zlepšení procesu testování a jak vytvořit plán zlepšení testování
- Porovnává charakteristiky čtyř populárních modelů zlepšování testovacích procesů.
6. část : Testovací nástroje a automatizace
- Jak plánovat a implementovat různé typy nástrojů (včetně open-source a nástrojů vytvořených na míru) s ohledem na všechny výhody a nevýhody.
7. část : Složení týmu
- Jak posoudit rozsah dovedností požadovaných pro testovací tým, a definovat plán růstu pro rozvoj dovedností.
- Zahrnuje motivaci týmu a komunikační dovednosti