Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Není prezentace jako prezentace, co psát, co říkat, co zvýraznit a jakou barvou. Kam si dát světlo při online prezentaci a mnoho dalších - koktejl triků, rad zkušeného prezentátora, tvůrce prezentací, na které nezapomenete.

Kdy?

Dne 3. 12. 2021 od 9:00 do 10:00 (předpokládaný konec) v češtině 
Registrovaným účastníkům zasíláme po zpracování záznam. 

O lektorovi

Ondřej Staněk - konzultant a lektor prezentačních dovedností, prezentačního designu a komunikace. Pomáhá firmám, které chtějí prezentovat své produkty a služby efektivněji, specializuje se na tvorbu designových prezentací a prezentačních šablon pro nadnárodní společnosti i jednotlivce, vede specializovaná školení. Poskytuje své konzultační služby řečníkům vystupujícím na mezinárodních a tuzemských konferencích. Působí jako mentor v síti Impact Hub. Spolupracuje s agenturou CzechInvest a s inkubátorem Laboratoř Nadace Vodafone. Studentům vysokých škol předává své znalosti formou přednášek pro studentské kluby, přednáší také rétoriku a její přesah do současných prezentačních dovedností v rámci vlastního předmětu na Vysoké škole Chemickotechnologické v Praze a na Karlově Univerzitě.

Registrační formulář

V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) Společnost EDU Trainings s.r.o. se sídlem Táborská 619/46, Nusle, 140 00 Praha 4, Česká republika, IČO: 067 70 321, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložce 288548,, zpracovává e-mailovou adresu pro účely zasílání novinek, informací o nových školeních, seminářů, speciálních nabídek, personalizovaného obsahu, cílené inzerci nebo pozvánkách k účasti na průzkumu trhu, atd. ve formě pravidelných newsletterů, přičemž z odběru e-mailových zpráv je možné se kdykoli v budoucnu odhlásit.