EDU Trainings ve spolupráci s lektorkou a koučkou Petrou Gášek Zárubovou připravilo sérii online kurzů (3x1/2denní kurz / modul) v českém jazyce na téma „Transition leadership“.
Kurzy lze objednat jako:
Public (veřejné) kurzy
- Kurzy pro každého v termínech uvedených níže (Public kurz)
- Kapacita je max. 10 osob.
- Cena za 1 modul je 1.990 Kč bez DPH za osobu.
- Při objednání všech 3 modulů najednou, získáte zvýhodněnou cenu 5.500 Kč bez DPH.
- Registrace na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Uzavřené kurzy
- Možnost daná témata upravit dle konkrétních potřeb vaší společnosti.
- Kapacita je max. 10 osob.
- Cenová kalkulace dle konkrétního zadání a potřeb klienta.
- V případě zájmu mají účastníci možnost navázat na online kurzy formou individuálních konzultací.
Sérii online kurzů dodáváme jako tři půldenní kurzy / moduly.
1) Leadership ve změnách a krizích (lidé vedou lidi ve změnách a krizích)
V první části programu Transition Leadershipu porozumíte tomu, jak fungují lidé v průběhu krizí a změn. Ujasníte si, co to znamená z pohledu jejich vedení. Zorientujete se v tom, jaké jsou základní principy práce s lidmi v mimořádných podmínkách. Definujete svou vlastní roli v této specifické situaci.
Tématické celky:
- člověk a změna – co se děje s lidmi ve změně a proč
- vedení lidí změnou – proč v krizi nestačí být dobrým manažerem, proč musíme být leaderem
- komunikace ve změnách – klíčové zásady komunikace ve změnách
2) Social distancing leadership (lidé vedou lidi na dálku)
V této části si definujete důležité principy vedení lidí na dálku. Ujasníte si, v čem musí každý z nás upravit svůj způsob vedení lidí, aby v podmínkách dlouhodobého home office a/nebo (spolu)práce na dálku fungoval.
Tématické celky:
- deleguj a důvěřuj: základní zásady vedení na dálku a jak na ně
- jak nastavit vzájemnou komunikaci
- základní manažerské nástroje a jejich odlišnosti při vedení lidí na dálku: nastavení očekávání a cílů, kontrola, zpětná vazba, hodnocení, 1to1 a další
3) Facilitace na dálku (vedení porad a workshopů na dálku)
V poslední částí si pojmenujete základní pravidla pro týmovou práci na dálku. Seznámíte se s užitečnými nástroji a postupy. Nastavíte si rámec pro to, jak mají porady a workshopy vypadat v konkrétních podmínkách – v prostředí konkrétních firem účastníků.
Tématické celky:
- co se změní a co ne – co fungovalo v klasických poradách a bude fungovat i teď, co musíme dělat jinak
- zlozvyky, které nás v online světě doběhnou: chyby, které u klasických porad projdou, ale online je neodpoustí
- režim porad, pravidla porad, nástroje pro porady
PROFIL LEKTORA
Petra Gášek Zárubová se pohybovala na odborných a manažerských postech ve společnostech jako TNT Express World Wide, Mediatel nebo Warmpeace. Během této cesty stále více poznávala, jak důležité je znát své lidi i sebe samotnou. A také že se někdy hodí parťák, zrcadlo a podpora. Právě touto podporou jako lektor a kouč se svým klientům ráda stává.
Absolvovala výcvik Art and Science of Coaching pod Marilyn Atkinson či rozvojové workshopy se Štěpánkou Čápovou.
Za sebou má několikaletou praxi v rozvoji jak malých a středních firem, tak i velkých korporací, a to v oblastech leadershipu, vedení změn a komunikace.
15. 4. od 15:30 máte možnost zúčastnit se bezplatného webináře na toto téma. V hodinovém webináři, kterého máte možnost se bezplatně zúčastnit, vám lektorka tuto sérii představí a ukáže, co se s lidmi ve změně děje, proč nestačí být dobrým manažerem, proč musíme být leaderem a klíčové zásady komunikace ve změnách. Registrujte se na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..