Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

V návaznosti na blížící se ukončení ITIL® v3 (do konce roku 2021), o kterém jsme informovali v předchozím článku, bychom vás rádi pozvali na poslední otevřené termíny pokročilých kurzů ITIL® v3. Tyto kurzy jsou cestou k získání 17 potřebných kreditů ITIL® v3 nebo certifikace ITIL® Expert, díky níž se stanete způsobilými k absolvování přechodového modulu ITIL® 4 Managing Professional. Pokud jste držitelem pouze certifikace ITIL® v3 Foundation, nejvýhodnější cestou je absolvování kurzu ITIL® 4 Foundation a dalších modulů této verze. Více informací o systému kreditů a doporučeních naleznete zde.

Kreditový systém ITIL v3

ITIL® 4 Managing Professional Transition

Investovali jste hodiny času do studia a prošli celým certifikačním schématem ITIL® v3 nebo jste nasbírali alespoň 17 kreditů? Tento kurz slouží jako bridge mezi starou verzí ITIL® v3 a novým ITIL® 4.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
20. 9. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
22. 11. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® v3 Intermediate Lifecycle

ITIL® 3 Service Design

Kurz se zaměřuje na návrh IT služeb, zahrnuje témata IT architektury, procesů, principů a dokumentace.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
20. 9. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
29. 11. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Service Operation

Modul Service Operation se zaměřuje na principy, procesy, provozní činnosti a funkce, které pomáhají organizacím úspěšně řídit výkon svých produktů a služeb.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
11. 10. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
22. 11. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Service Strategy

Díky modulu Service Strategy získáte znalosti a techniky, které vám pomohou řídit rizika, plnit a rozvíjet strategické cíle v rámci organizace nebo jednotlivých programech.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
4. 10. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
13. 12. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Service Transition

Modul Service Transition se zaměřuje na procesní a praktické prvky, techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
20. 9. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
8. 11. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Continual Service Improvement

Technikami „neustálého zlepšování IT služeb“ v celém životním cyklu ITIL® vás provede kurz Continual Service Improvement.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
25. 10. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
29. 11. 2021 3 dny On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® v3 Intermediate Capability

ITIL® 3 Operational Support and Analysis

Kurz Operational Support and Analysis je zaměřen na zásady provozu služeb, řízení událostí, řízení problémů, řízení přístupu a plnění požadavků.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
6. 10. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Service Offerings and Agreements

V kurzu Service Offerings and Agreements se zaměříme na terminologii procesů, úloh, funkcí a činností souvisejících s fází Service Design životního cyklu řízení služby IT na základě (verze 3) infrastrukturní knihovny ITIL®.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
22. 11. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Planning, Protection & Optimization

Kurz se zaměřuje na praktické uplatňování postupů Planning, Protection & Optimization, k zajištění kapacity, dostupnosti, kontinuity služeb IT, zabezpečení informací a řízení poptávky.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
11. 10. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® 3 Release, Control and Validation

Toto školení se podrobně zabývá procesy a nástroji podpory přechodu služeb a jejich součástí. Jedná se o procesy Change Management, Release and Deployment Management, Service Validation and Testing, Service Asset and Configuration Management, Request Fulfillment, Service Evaluation and Knowledge Management.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
8. 11. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

ITIL® Expert

ITIL® 3 Managing Across The Lifecycle

Managing Across the Lifecycle je posledním ze školicích modulů Service Lifecycle/Service. Vede k získání odborného certifikátu ITIL® Expert in IT Service Management. Cílem kurzu je pomoci odborníkům aplikovat a integrovat své znalosti ITIL® v reálném prostředí a na svém vlastním pracovišti.

Počáteční datum Délka kurzu Místo Jazyk
13. 9. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN
6. 12. 2021 5 dní On-line / Praha / Bratislava CZ / SK / EN

Více informací a registrace

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena. EDU Trainings je akreditovanou školicí a testovací organizací.