Cílová skupina
Tato část není lokalizována
Anyone responsible for designing, implementing, and testing marketing campaigns using SAS Real-Time Decision ManagerKód kurzu: RTUS66
Tato část není lokalizována
This course provides an overview of SAS Real-Time Decision Manager 6.6 and prepares you to construct inbound marketing decisions using the solution.Odborní
certifikovaní lektoři
Mezinárodně
uznávané certifikace
Široká nabídka technických
a soft skills kurzů
Skvělý zákaznický
servis
Přizpůsobení kurzů
přesně na míru
Počáteční datum: Na vyžádání
Forma: E-learning
Délka kurzu: 14 hodin
Jazyk: en
Cena bez DPH: 27 000 Kč
Počáteční datum: Na vyžádání
Forma: Na vyžádání
Délka kurzu: 17h 30min
Jazyk: en
Cena bez DPH: 45 000 Kč
Počáteční datum |
Místo konání |
Forma | Délka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžádání | E-learning | 14 hodin | en | 27 000 Kč | Registrovat | ||
Na vyžádání | Na vyžádání | 17h 30min | en | 45 000 Kč | Registrovat | ||
G | Garantovaný kurz |
Tato část není lokalizována
Anyone responsible for designing, implementing, and testing marketing campaigns using SAS Real-Time Decision ManagerTato část není lokalizována
Tato část není lokalizována
There are no formal prerequisites for this course. Before attending this course, you should have basic skills using a web browser and software based on the Windows environment, and be familiar with business issues and processes for interactive marketing campaigns.produktová podpora