Cílová skupina
Tato část není lokalizována
Users of SAS Marketing Automation who want to learn how to use SAS Customer Intelligence Studio to create marketing campaignsKód kurzu: CIS66
Tato část není lokalizována
This course shows you how to design and execute marketing campaigns using SAS Customer Intelligence Studio 6.5. Specifically, you learn how to create a campaign, work with nodes to define the campaign audience, set up a Communication node, assign offers to groups, and schedule and execute a campaign. The course also addresses how to create different types of subgroups when you create the target population, set up A/B tests, and work with groups that have different subjects.The self-study e-learning includes:
Odborní
certifikovaní lektoři
Mezinárodně
uznávané certifikace
Široká nabídka technických
a soft skills kurzů
Skvělý zákaznický
servis
Přizpůsobení kurzů
přesně na míru
Počáteční datum: Na vyžádání
Forma: Na vyžádání
Délka kurzu: 10h 30min
Jazyk: en
Cena bez DPH: 30 000 Kč
Počáteční datum |
Místo konání |
Forma | Délka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžádání | Na vyžádání | 10h 30min | en | 30 000 Kč | Registrovat | ||
G | Garantovaný kurz |
Tato část není lokalizována
Users of SAS Marketing Automation who want to learn how to use SAS Customer Intelligence Studio to create marketing campaignsTato část není lokalizována
Tato část není lokalizována
There are no formal prerequisites for this course. Before attending this course, you should have basic skills using Microsoft Windows and software based on the Windows environment, and be familiar with business issues and processes for marketing campaigns.produktová podpora