Cílová skupina
Tato část není lokalizována
Data modelers, IT administrators, and marketing analysts who want to understand how to set up data for SAS Marketing AutomationKód kurzu: MADA66
Tato část není lokalizována
This course provides an understanding of how to build, extend, and maintain the information map required in a SAS Marketing Automation 6.6 environment.The self-study e-learning includes:
Odborní
certifikovaní lektoři
Mezinárodně
uznávané certifikace
Široká nabídka technických
a soft skills kurzů
Skvělý zákaznický
servis
Přizpůsobení kurzů
přesně na míru
Počáteční datum: Na vyžádání
Forma: Na vyžádání
Délka kurzu: 10h 30min
Jazyk: en
Cena bez DPH: 30 000 Kč
Počáteční datum |
Místo konání |
Forma | Délka kurzu |
Jazyk | Cena bez DPH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Na vyžádání | Na vyžádání | 10h 30min | en | 30 000 Kč | Registrovat | ||
G | Garantovaný kurz |
Tato část není lokalizována
Data modelers, IT administrators, and marketing analysts who want to understand how to set up data for SAS Marketing AutomationTato část není lokalizována
Tato část není lokalizována
Before attending this course, you should have taken the SAS Marketing Automation: Designing and Executing Outbound Marketing Campaigns course or be familiar with SAS Customer Intelligence Studio functionality at the level of that course. Prior experience with SAS Information Map Studio is beneficial but not required.produktová podpora