Cílová skupina
Tato část není lokalizována
Business analysts, social science researchers, marketers, and statisticians who want to use SAS to make sense of highly dimensional multivariate dataKód kurzu: MULT42
Tato část není lokalizována
This course teaches how to apply and interpret a variety of multivariate statistical methods to research and business data. The course emphasizes understanding the results of the analysis and presenting your conclusions with graphs.Odborní 
certifikovaní lektoři
Mezinárodně 
uznávané certifikace
Široká nabídka technických 
a soft skills kurzů
Skvělý zákaznický 
servis
Přizpůsobení kurzů 
přesně na míru
Počáteční datum: Na vyžádání
Forma: Na vyžádání
Délka kurzu: 21 hodin
Jazyk: en
Cena bez DPH: 39 000 Kč
| Počáteční datum | Místo konání | Forma | Délka kurzu | Jazyk | Cena bez DPH | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Na vyžádání | Na vyžádání | 21 hodin | en | 39 000 Kč | Registrovat | ||
| G | Garantovaný kurz | ||||||
Tato část není lokalizována
Business analysts, social science researchers, marketers, and statisticians who want to use SAS to make sense of highly dimensional multivariate dataTato část není lokalizována
Tato část není lokalizována
Before attending this course, you should be familiar with statistical concepts such as hypothesis testing, linear models, and collinearity concepts in regression. You should have an understanding of the topics taught in Statistics 2: ANOVA and Regression or equivalent. 
	produktová podpora