MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM)

Kód kurzu: MB910P

Tento kurz vám poskytne široký úvod do možností zapojení zákazníků Dynamics 365. Seznámíte se s konceptem zapojení zákazníků a také s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Funkce Customer Service, Dynamics 365 Field Service a řízení vztahů se zákazníky (CRM) Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz bude zahrnovat přednášky i praktické cvičení.

12 300 Kč

14 883 Kč s DPH

Nejbližší termín od 20.01.2025

Výběr termínů

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: 20.01.2025

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 17.03.2025

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 19.05.2025

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 22.07.2025

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 22.09.2025

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 17.11.2025

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční datum: Na vyžádání

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 12 300 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
20.01.2025 Virtuální 1 den en 12 300 Kč Registrovat
17.03.2025 Virtuální 1 den en 12 300 Kč Registrovat
19.05.2025 Virtuální 1 den en 12 300 Kč Registrovat
22.07.2025 Virtuální 1 den en 12 300 Kč Registrovat
22.09.2025 Virtuální 1 den en 12 300 Kč Registrovat
17.11.2025 Virtuální 1 den en 12 300 Kč Registrovat
Na vyžádání Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 12 300 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Cílová skupina

Lidé v různých rolích a v různých fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. Patří sem IT profesionálové, obchodní partneři a další, kteří chtějí být vystaveni možnostem zapojení zákazníků Dynamics 365, studenti, čerství absolventi a lidé měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.

Struktura kurzu

Modul 1: Seznamte se se základy Dynamics 365 Marketing

Tento modul pokrývá základní koncepty zapojení zákazníků a to, co mají společné aplikace pro zapojení zákazníků, než se ponoříte do Dynamics 365 Marketing. Začneme standardními marketingovými obchodními procesy a tím, jak je marketing řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další marketingové aplikace, jako je LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice a Dynamics 365 Customer Insights.

Lekce

  • Seznamte se s aplikacemi Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Prozkoumejte Dynamics 365 Marketing
  • Popište možnosti Dynamics 365 Marketing
  • Zkontrolujte další marketingové aplikace

Lab : Práce s aplikacemi pro zapojení zákazníků

Lab : Správa zákazníků a aktivit

Lab : Vyhledávejte a filtrujte data

Lab : Dynamics 365 Marketing Capstone Lab

  • Vytvořte marketingový e-mail
  • Vytvořte segment v Dynamics 365 Marketing
  • Vytvořte cestu zákazníka

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Popsat aplikace pro zapojení zákazníků a co mají společného
  • Popsat standardní marketingové procesy a jak je Dynamics 365 Marketing řeší
  • Popsat funkce a možnosti Dynamics 365 Marketing
  • Popsat další marketingové aplikace

Modul 2: Seznamte se se základy Dynamics 365 Sales

Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Sales. Začneme standardními obchodními procesy prodeje a tím, jak je prodej řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec se zabýváme dalšími prodejními aplikacemi, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator.

Lekce

  • Prozkoumejte Dynamics 365 Sales
  • Spravujte životní cyklus prodeje pomocí Dynamics 365 Sales
  • Zkontrolujte další prodejní aplikace

Lab : Dynamics 365 Sales Capstone Lab

  • Vytvořte a kvalifikujte se potenciálního zákazníka
  • Spravujte prodejní příležitost

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Popsat standardní prodejní procesy a jak je Dynamics 365 Sales řeší
  • Popsat možnosti Dynamics 365 Sales
  • Popsat další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator

Modul 3: Základy Dynamics 365 Customer Service

Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Customer Service. Začneme standardními obchodními procesy zákaznických služeb a tím, jak je zákaznický servis řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další aplikace zákaznických služeb, jako je Omnikanál pro zákaznický servis, Dynamics 365 Customer Service Insights, Plánování zákaznických služeb a Připojený zákaznický servis.

Lekce

  • Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
  • Popište možnosti Dynamics 365 Customer Service
  • Zkontrolujte další aplikace zákaznických služeb

Lab : Dynamics 365 Capstone Lab

  • Vytvořte a publikujte znalostní článek
  • Spravujte případ podpory během jeho životního cyklu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Popsat standardní procesy zákaznických služeb a jak je Dynamics 365 Customer Service řeší
  • Popsat možnosti služeb zákazníkům Dynamics
  • Popsat další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator

Modul 4: Základy Dynamics 365 Field Service

Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Field Service. Začneme standardními obchodními procesy terénních služeb a tím, jak je Field Service řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně generování pracovních příkazů, plánování, správy zásob a správy majetku.

Lekce

  • Prozkoumejte Dynamics Field Service
  • Generování pracovních příkazů v Dynamics 365 Field Service
  • Popište možnosti plánování Dynamics 365 Field Service
  • Prozkoumejte možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
  • Prohlédněte si možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service

Lab : Dynamics 365 Capstone Lab

  • Vytvořte případ a eskalujte na pracovní příkaz
  • Plánujte položky pomocí Dynamics 365 Field Service

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Popsat standardní obchodní procesy terénních služeb a způsob řešení Dynamics 365 Field Service
  • Popsat, jak generovat pracovní příkazy
  • Popsat možnosti plánování Dynamics 365 Field Service
  • Popsat možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
  • Popsat možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service

Modul 5: Základy Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Tento modul poskytuje úvod do aspektů zapojení zákazníků do Dynamics 365 Project Operations. Začneme standardními obchodními procesy založenými na projektu a tím, jak je řeší projektové operace. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně prodeje, projektového řízení a využití zdrojů.

Lekce

  • Prozkoumejte projektové operace Dynamics 365
  • Popište prodejní možnosti Dynamics 365 Project Operations
  • Plánujte projekty pomocí Dynamics 365 Project Operations
  • Prohlédněte si možnosti využití prostředků Dynamics 365 Project Operations

Lab : Dynamics 365 Project Operations Capstone Lab

  • Vytvořte projektového potenciálního zákazníka
  • Spravujte projektově založenou příležitost
  • Vytvořte nabídku projektu a odhad projektu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Popsat procesy zapojení zákazníků založené na projektu, které řeší Dynamics 365 Project Operations
  • Popsat prodejní možnosti Dynamics 365 Project Operations
  • Popsat možnosti projektového řízení Dynamics 365 Project Operations
  • Popsat možnosti využití prostředků Dynamics 365 Project Operations
Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa