Struktura kurzu
Modul 1: Seznamte se se základy Dynamics 365 Marketing
Tento modul pokrývá základní koncepty zapojení zákazníků a to, co mají společné aplikace pro zapojení zákazníků, než se ponoříte do Dynamics 365 Marketing. Začneme standardními marketingovými obchodními procesy a tím, jak je marketing řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další marketingové aplikace, jako je LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice a Dynamics 365 Customer Insights.
Lekce
- Seznamte se s aplikacemi Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
- Prozkoumejte Dynamics 365 Marketing
- Popište možnosti Dynamics 365 Marketing
- Zkontrolujte další marketingové aplikace
Lab : Práce s aplikacemi pro zapojení zákazníků
Lab : Správa zákazníků a aktivit
Lab : Vyhledávejte a filtrujte data
Lab : Dynamics 365 Marketing Capstone Lab
- Vytvořte marketingový e-mail
- Vytvořte segment v Dynamics 365 Marketing
- Vytvořte cestu zákazníka
Po absolvování tohoto modulu budete schopni:
- Popsat aplikace pro zapojení zákazníků a co mají společného
- Popsat standardní marketingové procesy a jak je Dynamics 365 Marketing řeší
- Popsat funkce a možnosti Dynamics 365 Marketing
- Popsat další marketingové aplikace
Modul 2: Seznamte se se základy Dynamics 365 Sales
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Sales. Začneme standardními obchodními procesy prodeje a tím, jak je prodej řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec se zabýváme dalšími prodejními aplikacemi, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator.
Lekce
- Prozkoumejte Dynamics 365 Sales
- Spravujte životní cyklus prodeje pomocí Dynamics 365 Sales
- Zkontrolujte další prodejní aplikace
Lab : Dynamics 365 Sales Capstone Lab
- Vytvořte a kvalifikujte se potenciálního zákazníka
- Spravujte prodejní příležitost
Po absolvování tohoto modulu budete schopni:
- Popsat standardní prodejní procesy a jak je Dynamics 365 Sales řeší
- Popsat možnosti Dynamics 365 Sales
- Popsat další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator
Modul 3: Základy Dynamics 365 Customer Service
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Customer Service. Začneme standardními obchodními procesy zákaznických služeb a tím, jak je zákaznický servis řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další aplikace zákaznických služeb, jako je Omnikanál pro zákaznický servis, Dynamics 365 Customer Service Insights, Plánování zákaznických služeb a Připojený zákaznický servis.
Lekce
- Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
- Popište možnosti Dynamics 365 Customer Service
- Zkontrolujte další aplikace zákaznických služeb
Lab : Dynamics 365 Capstone Lab
- Vytvořte a publikujte znalostní článek
- Spravujte případ podpory během jeho životního cyklu
Po absolvování tohoto modulu budete schopni:
- Popsat standardní procesy zákaznických služeb a jak je Dynamics 365 Customer Service řeší
- Popsat možnosti služeb zákazníkům Dynamics
- Popsat další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator
Modul 4: Základy Dynamics 365 Field Service
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Field Service. Začneme standardními obchodními procesy terénních služeb a tím, jak je Field Service řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně generování pracovních příkazů, plánování, správy zásob a správy majetku.
Lekce
- Prozkoumejte Dynamics Field Service
- Generování pracovních příkazů v Dynamics 365 Field Service
- Popište možnosti plánování Dynamics 365 Field Service
- Prozkoumejte možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
- Prohlédněte si možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service
Lab : Dynamics 365 Capstone Lab
- Vytvořte případ a eskalujte na pracovní příkaz
- Plánujte položky pomocí Dynamics 365 Field Service
Po absolvování tohoto modulu budete schopni:
- Popsat standardní obchodní procesy terénních služeb a způsob řešení Dynamics 365 Field Service
- Popsat, jak generovat pracovní příkazy
- Popsat možnosti plánování Dynamics 365 Field Service
- Popsat možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
- Popsat možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service
Modul 5: Základy Dynamics 365 Project Operations (CRM)
Tento modul poskytuje úvod do aspektů zapojení zákazníků do Dynamics 365 Project Operations. Začneme standardními obchodními procesy založenými na projektu a tím, jak je řeší projektové operace. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně prodeje, projektového řízení a využití zdrojů.
Lekce
- Prozkoumejte projektové operace Dynamics 365
- Popište prodejní možnosti Dynamics 365 Project Operations
- Plánujte projekty pomocí Dynamics 365 Project Operations
- Prohlédněte si možnosti využití prostředků Dynamics 365 Project Operations
Lab : Dynamics 365 Project Operations Capstone Lab
- Vytvořte projektového potenciálního zákazníka
- Spravujte projektově založenou příležitost
- Vytvořte nabídku projektu a odhad projektu
Po absolvování tohoto modulu budete schopni:
- Popsat procesy zapojení zákazníků založené na projektu, které řeší Dynamics 365 Project Operations
- Popsat prodejní možnosti Dynamics 365 Project Operations
- Popsat možnosti projektového řízení Dynamics 365 Project Operations
- Popsat možnosti využití prostředků Dynamics 365 Project Operations