Struktura kurzu
Modul 1: Použití běžné funkce a implementačního nástroje
V tomto modulu se naučíte, jak:
- Používat běžné funkce a implementační nástroje.
- Popsat případy použití a možnosti pracovních prostorů.
- Používat a personalizovat provozní pracovní prostory.
- Popsat case management.
- Popsat funkce globálního adresáře a případy jejich použití.
- Identifikace typy dotazů a zpráv dostupné ve výchozí instalaci.
- Popsat případy použití pro funkce správy obchodních dokumentů a elektronických sestav.
- Pracovat se správou obchodních dokumentů.
- Navigovat a efektivně používat filtrování vyhledávání a vytvářejte vyhledávací dotazy.
- Pochopit a použít šablony záznamů.
- Popsat případy použití aplikací a služeb Power Platform.
- Určit, kdy použít Power Platform v aplikaci Dynamics 365 Finance.
- Integrovat Power BI s aplikacemi Dynamics 365 Finance.
Lekce
- Úvod
- Identifikace a použití běžné funkce a funkce aplikací Dynamics 365 Finance and Operations
- Popis případů použití aplikací a služeb Power Platform
- Shrnutí modulu
Lab : Práce s provozním pracovním prostorem
Lab : Příprava, použití a povolení správy obchodních dokumentů
Lab : Vyhledávání a práce s filtry
Lab : Vyhledávací dotazy a uložení pro budoucí použití
Lab : Práce se šablonami záznamů
Naučíte se jak:
- Použít běžné funkce a implementační nástroje.
- Popsat případy použití a možnosti pracovních prostorů.
- Použít a personalizovat provozní pracovní prostory.
- Popsat case management.
- Popsat funkce globálního adresáře a případy jejich použití.
- Identifikace typů dotazů a zpráv dostupných ve výchozí instalaci.
- Popsat případy použití pro funkce správy obchodních dokumentů a elektronických sestav.
- Pracovat se správou obchodních dokumentů.
- Navigovat a efektivně používat filtrování vyhledávání a vytvářet vyhledávací dotazy.
- Pochopit a použít šablony záznamů.
- Popsat případy použití aplikací a služeb Power Platform.
- Určit, kdy použít Power Platform v aplikaci Dynamics 365 Dynamics 365 Finance.
- Integrovat Power BI s aplikacemi Dynamics 365 Dynamics 365 Finance.
Modul 2: Nakonfigurujte zabezpečení, procesy a možnosti
V tomto modulu se naučíte, jak:
- Rozlišovat mezi rolemi, povinnostmi, privilegii a oprávněními.
- Aplikovat na uživatele role zabezpečení.
- Popsat segregaci povinností.
- Spustit a analyzovat zprávy o zabezpečení.
- Vytvořit a použít pracovní postup pro schválení.
- Konfigurovat vlastnosti a prvky pracovního postupu.
- Nastavit a konfigurovat právnické osoby a provozní jednotky.
- Konfigurovat a řešit problémy s číselnými řadami.
- Vytvořit organizační hierarchii
- Popsat a použít uživatelské možnosti.
- Nakonfigurovat manipulaci s dokumenty pro přílohy.
- Nakonfigurovat funkce správy tisku a nastavení formuláře.
- Popsat případy použití pro návrhář sešitů Microsoft Excel a doplněk Microsoft Dynamics Office.
- Nakonfigurovat email (SMTP/Exchange).
- Vytvářet a udržovat e-mailové šablony.
- Použít funkci personalizace.
- Nastavit a sledovat dávkové úlohy a výstrahy.
Lekce
- Úvod
- Implementace zabezpečení
- Návrh a vytváření pracovních postupů
- Konfigurace funkcí správy organizace
- Konfigurace funkcí správy systému
- Shrnutí modulu
Lab : Vytváření uživatele a přiřazení role zabezpečení
Lab : Nastavení segregace povinností
Lab : Spuštění zprávy o zabezpečení a analýza výstupu
Lab : Vytvoření pracovního postupu nákupní žádanky
Lab : Konfigurace nové právnickou osobu
Lab : Vytvořit provozní jednotku
Lab : Nastavit číselné řady
Lab : Vytvoření organizační hierarchie a přiřazení účelu
Lab : Použití návrhu sešitu aplikace Excel
Lab : Vytvoření dávkové úlohy
- Rozlišujte mezi rolemi, povinnostmi, privilegii a oprávněními.
- Aplikujte na uživatele role zabezpečení.
- Popište segregaci povinností.
- Spusťte a analyzujte zprávy o zabezpečení.
- Vytvořte a použijte pracovní postup pro schválení.
- Konfigurace vlastností a prvků pracovního postupu.
- Nastavení a konfigurace právnických osob a provozních jednotek.
- Konfigurace a řešení problémů s číselnými řadami.
- Vytvořte organizační hierarchii a přiřaďte účel.
- Popište a použijte uživatelské možnosti.
- Nakonfigurujte manipulaci s dokumenty pro přílohy.
- Nakonfigurujte funkce správy tisku a nastavení formuláře.
- Popište případy použití pro Návrhář sešitů Microsoft Excel a doplněk Microsoft Dynamics Office
- Nakonfigurujte e-mail (SMTP/Exchange).
- Vytvářejte a udržujte e-mailové šablony.
- Použijte funkci personalizace.
- Nastavte a sledujte dávkové úlohy a výstrahy.
Modul 3: Správa dat Dynamics 365 Finance and Operation
V tomto modulu se naučíte, jak:
- Spravovat data v aplikacích Dynamics 365 Finance and Operations.
- Popsat koncepty správy dat.
- Seznámit se s přehledem pracovního prostoru správy dat.
- Pracovat se šablonami v pracovním prostoru správa dat.
- Příprava data pro import nebo vytvořte všechna potřebná spouštěcí data včetně dat PSČ, zákazníků, dodavatelů a produktů.
- Popsat případy použití a typy datových entit.
- Exportovat data od právnické osoby.
- Importovat data do právnické osoby.
- Zkopírovat konfigurační data mezi společnostmi nebo právnickými osobami pomocí rámce správy dat.
- Popsat případy použití funkce duálního zápisu.
- Naplánujte si strategii migrace.
- Identifikovat běžné scénáře migrace a nástroje v aplikacích Dynamics 365 Finance and Operations.
- Určit rozsah migrace.
- Identifikovat relevantní datové entity a prvky na základě daných scénářů.
- Stanovit procesy migrační strategie včetně rozsahu migrace.
- Připravit data pro migraci dat
- Před migrací dat vytvořit kontrolní seznam pro správné plánování pro daný scénář.
- Identifikovat a extrahovat zdrojová data.
- Identifikovat dostupné datové typy pro vytváření zdrojových dat v daném scénáři migrace dat.
- Generovat mapování polí mezi zdrojovými a cílovými datovými strukturami.
- Importovat nebo exportovat data pomocí rámce správy dat.
- Podporovat přechod mezi stávajícími a migrovanými systémy.
- Provést testovací migraci a ověřte výstup z procesu.
- Implementovat automatizaci datových úloh.
Lekce
- Úvod
- Správa dat v aplikacích Dynamics 365 Finance and Operations
- Plán strategie migrace
- Příprava dat pro migraci
- Shrnutí modulu
Lab : Práce se šablonami v pracovním prostoru správa dat
Lab : Export a import dat
Lab : Kopírování konfiguračních dat mezi právnickými osobami
- Spravujte data v aplikacích Dynamics 365 Finance and Operations.
- Popište koncepty správy dat.
- Seznamte se s přehledem pracovního prostoru správy dat.
- Práce se šablonami v pracovním prostoru Správa dat.
- Připravte data pro import nebo vytvořte všechna potřebná data pro spuštění včetně dat PSČ, zákazníků
- Popište případy použití a typy datových entit.
- Export dat od právnické osoby.
- Import dat do právnické osoby.
- Zkopírujte konfigurační data mezi společnostmi nebo právnickými osobami pomocí rámce správy dat
- Popište případy použití funkce duálního zápisu.
- Naplánujte si strategii migrace.
- Určete rozsah migrace.
- Identifikujte běžné scénáře migrace a nástroje v aplikacích Finance and Operations.
- Stanovte procesy migrační strategie včetně rozsahu migrace.
- Připravte data pro migraci a migrujte data
- Před migrací dat vytvořte kontrolní seznam pro správné plánování pro daný scénář.
- Identifikujte a extrahujte zdrojová data.
- Identifikujte dostupné datové typy pro vytváření zdrojových dat v daném scénáři migrace dat.
- Generujte mapování polí mezi zdrojovými a cílovými datovými strukturami.
- Importujte nebo exportujte data pomocí rámce správy dat.
- Podporujte přechod mezi stávajícími a migrovanými systémy.
- Proveďte testovací migraci a ověřte výstup z procesu.
- Implementujte automatizaci datových úloh.
Modul 4: Ověření a podpora řešení
V tomto modulu se naučíte, jak:
- Popsat korelaci mezi testovacími případy a obchodními požadavky.
- Použít osvědčené postupy pro záznam testovacích případů.
- Použití záznamníků úloh.
- Vytvořit scénář pro akceptační testování a uložtit jej do knihovny Business Process Modeler (BPM).
- Synchronizovat a nakonfigurovatsvůj testovací plán v Azure DevOps.
- Provést testy.
- Použít nástroj pro automatizaci regresní sady (RSAT).
- Vytvořit uživatelské akceptační testy (UAT) a testovací plány.
- Vytvořit a pracovat s BPM.
- Použít vyhledávání problémů.
Lekce
- Úvod
- Testujte řešení v aplikacích Dynamics 365 Finance and Operations
- Implementujte nástroje Lifecycle Services
- Shrnutí modulu
V tomto modulu jste se naučili, jak:
- Pochopit korelaci mezi testovacími případy a obchodními požadavky
- Vytvářet testovací případy pro testování podnikových funkcí, aniž byste museli být vývojářem
- Pomocí funkce záznamu úloh vytvořit model obchodních procesů ve službách Lifecycle Services
- Identifikovat všechny chybějící funkce identifikací a analýzou mezer pomocí BPM
- Použít nástroj pro automatizaci regresní sady (RSAT)
- Pochopit, co je test FastTrack Go-live
- Jak pomoci zákazníkovi požádat o produkční prostředí