MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Kód kurzu: MB230P

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu zákazníků. Používání nástrojů, jako je automatické vytváření případů a správa front, vám ušetří čas, který můžete věnovat tam, kde můžete mít větší dopad, přímo se svými zákazníky. Připojte se k našemu týmu celosvětově uznávaných odborníků, kteří vás krok za krokem provedou od vytváření případů přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Jakmile tyto případy vyřešíte, můžete se z analýzy dat naučit klíčové detaily, které vám pomohou vyřešit podobné případy rychleji nebo se úplně vyhnout novým problémům.

Získané dovednosti

  • Instalace a konfigurace aplikace zákaznických služeb
  • Identifikace běžných scénářů služeb zákazníkům
  • Dokončení procesu řešení případu

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: Na vyžádání

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 26 400 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
Na vyžádání Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 26 400 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Cílová skupina

Funkční konzultant Dynamics 365 Customer Engagement je zodpovědný za provádění zjišťování, zachycování požadavků, zapojování odborníků na dané téma a zainteresovaných stran, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Funkční poradce implementuje řešení využívající možnosti ihned po vybalení, bezkódovou rozšiřitelnost, integraci aplikací a služeb.

Struktura kurzu

Modul 1: Přehled zákaznických služeb

V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytiky.

Lekce

  • Vytvoření záznamu o případu
  • Aplikace souvisejících služeb
  • Analytika pro službu
  • AI pro službu
  • Konfigurace zákaznického servisu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Instalovat a konfigurovat aplikace zákaznických služeb.
  • Identifikace běžných scénářů služeb zákazníkům.

Modul 2: Správa případů

V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznického servisu, a to jak ručně, tak automatizací.

Lekce

  • Přehled řízení případů
  • Vytváření záznamů o případech
  • Správa fronty
  • Směrování případu
  • Řešení případů

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Otevřít a vyřešit případy zákaznického servisu.
  • Automatizovat vytváření případů a směrování.

Modul 3: Smlouvy o úrovni služeb a oprávnění

V tomto modulu se dozvíte, jak definovat a používat nároky a šablony nároků a také smlouvy o úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.

Lekce

  • SLA a přehled nároků
  • Vytváření a spárva nároků
  • Vytváření a spárva SLA

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Vytvářet a používat smlouvy o úrovni služeb.
  • Vytvářet a používt oprávnění

Modul 4: Management znalostí

V tomto modulu se naučíte vytvářet a používat znalostní management. Navíc se naučíte životní cyklus znalostních článků.

Lekce

  • Přehled managementu znalostí
  • Autorství a organizování
  • Použití znalostní obsah
  • Správa znalostního obsahu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Vytvářet a spravovat znalostní obsah.

Modul 5: Omnichannel

V tomto modulu se naučíte pracovat s Omnikanálem pro Dynamics 365 Customer Service.

Lekce

  • Úvod
  • Směrování záznamu entity
  • Směrování a distribuce práce
  • Konfigurace kanálů zpráv
  • Nasazení widgety chatu
  • Vytváření chytrých asistenčních řešení
  • Integrace bota Power Virtual Agents
  • Nástroje produktivity

Modul 6: Plánování zákaznických služeb

V tomto modulu se dozvíte, jak používat funkci Plánování zákaznických služeb v Dynamics 365 Customer Service

Lekce

  • Začínáme s plánováním zákaznických služeb
  • Konfigurace plánování zákaznických služeb
  • Definování a práce s rezervovatelnými zdroji
  • Práce se službami
  • Práce s preferencemi plnění
  • Plánování servisních činností
  • Přeplánování servisních činností a nahrazení zdrojů

Modul 7: Propojený zákaznický servis

V tomto modulu se naučíte, jak používat Dynamics 365 Connected Customer Service k přijímání dat a pomoci při provádění skutečných obchodních akcí s daty.

Lekce

  • Začínáme s Connected Customer Service
  • Registrace zařízení
  • Správa zařízení a interakce
  • IoT výstrahy a odesílání příkazů

Modul 8: Statistiky zákaznického servisu

V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Customer Service Insights pro použití umělé inteligence (AI) ve vašem řešení Dynamics 365 Customer Service.

Lekce

  • Úvod do Customer Service Insights
  • Práce se statistikami hovorů zákaznického servisu

Předpokládané znalosti

Základní pochopení funkcí, funkcí a navigace Dynamics 365.

Potřebujete poradit nebo upravit kurz na míru?

onas

produktová podpora

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa