Tento kurz vám pomůže:
- Nastavit a spravovat sdílený pohled na kvalitu služeb mezi poskytovatelem služeb a spotřebitelem služeb, zaměřený na všechny klíčové zainteresované strany na obou stranách
- Monitorovat a vyhodnocovat skutečnou kvalitu služeb a neustálé zlepšování služeb a dohod
- Předvést očekávání a potřeby zúčastněných stran do metrik, poté vhodně organizovat a spravovat zdroje
- Spravovat průběžné poskytování a zlepšování služeb prostřednictvím dobře zdokumentované smlouvy, jako je smlouva o úrovni služeb (SLA)
- Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti praxe řízení úrovně služeb v jejich organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.