ITIL® 4 Practitioner: Service Level Management + exam and retake

Kód kurzu: ITILPRACSLMR

Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat.

Manažerská praxe je definována jako soubor organizačních zdrojů navržených pro provádění práce nebo dosažení cíle.

Celkem existuje 34 postupů správy ITIL, které představují některé z nejpraktičtějších zdrojů rámce. Začínáme s manažerskými praktikami zahrnutými v ITIL 4 Foundation na základě praktických příruček. Postupy jsou také obohaceny o další pokyny ke kapacitnímu modelu založenému na modelu splatnosti ITIL 4.

Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu.

14 200 Kč

17 182 Kč s DPH

Nejbližší termín od 16.12.2024

Výběr termínů

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: 16.12.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 04.02.2025

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 28.04.2025

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 30.06.2025

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 25.08.2025

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 27.10.2025

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 01.12.2025

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční datum: Na vyžádání

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 1 den

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 14 200 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
16.12.2024 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
04.02.2025 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
28.04.2025 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
30.06.2025 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
25.08.2025 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
27.10.2025 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
01.12.2025 Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
Na vyžádání Prezenční/Virtuální 1 den en/cz 14 200 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento modul poskytuje návod na osvědčené postupy, jak stanovit jasné obchodní cíle pro užitečnost služeb, záruku a zkušenosti a zajistit, aby poskytování a používání služeb bylo řádně hodnoceno, monitorováno a řízeno podle těchto cílů.


EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Cílová skupina

Praktický modul ITIL 4 Practitioner: Service Level Management je určen IT profesionálům, kteří chtějí prokázat a ověřit své dovednosti v této specifické oblasti praxe. Jednotlivci mohou prokázat své porozumění a aplikaci klíčových konceptů, principů, hodnoty a výzev praxe na strategické i provozní úrovni, čímž maximalizují hodnotu praxe řízení úrovně služeb ve své každodenní práci.

Struktura kurzu

Tento kurz vám pomůže:

  • Nastavit a spravovat sdílený pohled na kvalitu služeb mezi poskytovatelem služeb a spotřebitelem služeb, zaměřený na všechny klíčové zainteresované strany na obou stranách
  • Monitorovat a vyhodnocovat skutečnou kvalitu služeb a neustálé zlepšování služeb a dohod
  • Předvést očekávání a potřeby zúčastněných stran do metrik, poté vhodně organizovat a spravovat zdroje
  • Spravovat průběžné poskytování a zlepšování služeb prostřednictvím dobře zdokumentované smlouvy, jako je smlouva o úrovni služeb (SLA)
  • Měřit, vyhodnocovat a rozvíjet schopnosti praxe řízení úrovně služeb v jejich organizaci pomocí modelu zralosti ITIL.

Retake – druhý pokus na zkoušku

Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.

Předpokládané znalosti

ITIL® 4 Foundation + exam je předpokladem pro studium Service Level Management.

Potřebujete poradit nebo upravit kurz na míru?

onas

produktová podpora

Certifikace

  • 20 otázek
  • Multiple choice (výběr z více možností odpovědí)
  • K úspěšnému složení je potřeba 13 bodů z 20 (65 %)
  • 30 minut
  • Closed book (bez materiálů)

Obnovení certifikace

Počínaje rokem 2023 budou muset být všechny certifikace PeopleCert Global Best Practice po 3 letech obnoveny.

Navazující kurzy

ITIL® 4 Foundation + exam and retake en/cz

Dodavatel: ITIL®

Oblast: ITSM

Cena od:

27 400 Kč bez DPH

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa