Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami

Cíl:

Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou

Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.

Klíčová témata:

  • základní typy klientů a zákazníků
  • styly řešení konfliktních situací
  • co říkám svým chováním já a co můj partner
  • zdvořilé odolávání
  • udržení profesionálního vztahu
  • negativní zpětná vazba a její použití
  • podstata manipulativního jednání
  • efektivní obrana
  • žádost o změnu chování
  • komunikace pod tlakem
  • drobná antistresová cvičení
  • praktický trénink pro zdolání komplikovaných partnerů

Přínos kurzu:

  • získáte přehled o problémových typech lidí a zjistíte, jak s nimi komunikovat
  • naučíte se zvládat emoce i poskytovat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi
  • nacvičíte si obranné taktiky při komplikovaném jednání

Termíny kurzu:

Počátení datum Místo konání Forma Délka kurzu Jazyk Cena bez DPH
12.12.2024 Praha Prezenční 2 dny CZ 12 990 Kč
20.2.2025 Praha Prezenční 2 dny CZ 12 990 Kč

Kurz je dodáván ve spolupráci se společností Top Vision.

Pokud máte zájem o skupinové školení nebo jiné téma, prosím neváhejte nás kontaktovat na edu@edutrainings.cz

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte zájem o kurz na míru?

Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa