Správná komunikace
Správná komunikace

Správná komunikace

Co je cílem?

Účastníci se naučí rozumět jeden druhému. Pochopí, že to co říkáme není to, čemu druhý rozumí a co druhý akceptuje. Naučí se zvolit správné nástroje pro komunikaci tak, aby se zlepšilo předávání informací.

Klíčová témata

  • Co je komunikace?
  • Zásady efektivní komunikace.
  • Verbální – neverbální komunikace.
  • Watzlawickovy komunikační axiomy
  • Jak klást správné otázky?
  • Komunikační prohřešky.
  • Aktivní naslouchání.

    Jak připravujeme kurzy?

    Krok 1

    Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

    • Dotazník očekávání účastníků.
    • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
    • Mystery shopping – dle potřeby.

    Krok 2

    V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

    • Forma workshopu.
    • Forma interaktivního tréninku.
    • Forma skupinového koučinku.

    Krok 3

    Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

    • Hodnotící dotazníky.
    • Závěrečné zprávy.
    • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

    Máte zájem o kurz na míru?

    Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)

    Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa