Obchodník v praxi
Obchodník v praxi

Obchodník v praxi

Co je cílem?

Obchodníkem se člověk nerodí, ale stává. Účastníci se dozví mnoho zajímavých a účinných tipů pro svoji obchodní praxi. Dozví se zásady pro efektivní akvizici, zjistí, zda své klienty opravdu dobře znají a vyzkouší si prodejní rozhovor v nepříjemných situacích. Potrénují také svoji schopnost prodat těžko prodejné produkty.

Klíčová témata

  • Aktivní ideální obchodník v praxi – jaké prvky v praxi vítězí?
  • Efektivní využití času úspěšného obchodníka.
  • Efektivní akvizice jak u stávajících tak i nových klientů.
  • Efektivní a přesvědčivá komunikace a prezentace.
  • Prodám i těžko prodejné? Soutěž.
  • Kdo je můj klient – typologie – znám ho?
  • Efektivní vedení top obchodního jednání, účinné vyjednávací taktiky, včetně praktického tréninku prodejního rozhovoru
    v nepříjemných situacích.
  • Shrnutí a individuální doporučení pro zúčastněné.

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte zájem o kurz na míru?

Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa