obrazok_Asertivna komunikacia
obrazok_Asertivna komunikacia

Obchodník v praxi + řešení obtížných (konfliktních) situací

Cíl:

Ukážeme si a vyzkoušíme obchodní techniky a principy, které firmy a jednotlivci nejvíce oceňují a přináší výsledky. Podíváme se na vaše témata a řešení si ukážeme na všech vašich konkrétních situacích, abyste je mohli ihned aplikovat druhý den v praxi.

Komu je určeno:

Pro obchodníky, konzultanty a asistenty prodeje, operátory, pro team leadery, zástupce a vedoucí obchodních týmů a všechny ostatní, co si chtějí oživit nebo přijít obchodní techniky.

Klíčová témata:

  • Motivace obchodníka a stanovování cílů v prodeji
  • Hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti
  • Naučíme se jednat s ohledem na typ zákazníka
  • Budujte vztahový prodej
  • Správně se ptejte při prodejním rozhovoru
  • Poznejte svého zákazníka a jeho motivaci
  • Soustřeďte se na prodej užitku
  • Veďte úspěšné obchodní jednání
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací
  • Konflikt a jak ho řešit

Budou použity techniky a nástroje:

  • Ukázkové modelové situace
  • Práce ve dvojicích, trojicích a rozdělení na týmy
  • Aktivní naslouchání a okamžitá ZV od lektora a účastníků
  • Práce s talenty a silnými stránkami účastníků
  • Řešení konkrétních reálných situací účastníků
    • Garance řešení min. 2 konkrétních situací pro každého účastníka
  • Budou použity také techniky zrcadlení, koučování a mentoring

Termíny kurzu:

Počátení datum Místo konání Forma Délka kurzu Jazyk Cena bez DPH
17.10.2024 Online Online 9-16 hodin CZ 9 750 Kč za 1 den a účastníka

Pokud máte zájem o skupinové školení nebo jiné téma, prosím neváhejte nás kontaktovat na edu@edutrainings.cz

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte zájem o kurz na míru?

Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa