Komunikační pravidla v návaznosti na GDPR
Komunikační pravidla v návaznosti na GDPR

Komunikační pravidla v návaznosti na GDPR

Co je cílem?

Účastníci se naučí efektivní telefonické komunikaci v souladu s legislativou GDPR

Klíčová témata

  • Standardy komunikace
  • Aktivní naslouchání
  • Řešení požadavků
  • Komunikačně náročné situace
  • Pozitivní komunikace
  • Co tvoří úspěch při telefonování – intonace, energie, úsměv, tempo, artikulace (až 93% podíl na úspěchu)
  • Vhodné x nevhodné výrazy a obraty
  • Zájmové věty = motivy schůzky
  • Práce s námitkami, termínování
  • „Studený telefonát“ – cílem je získat nového klienta
  • Telefonát stávajícímu klientovi – cílem je osobní schůzka
  • Prodejní telefonát

Jak připravujeme kurzy?

Krok 1

Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.

  • Dotazník očekávání účastníků.
  • Diskuze s managementem, jeho očekávání.
  • Mystery shopping – dle potřeby.

Krok 2

V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.

  • Forma workshopu.
  • Forma interaktivního tréninku.
  • Forma skupinového koučinku.

Krok 3

Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.

  • Hodnotící dotazníky.
  • Závěrečné zprávy.
  • Hodnotící schůzka s managementem, zadavatelem.

Máte zájem o kurz na míru?

Chráněno službou reCAPTCHA (Ochrana soukromí, Smluvní podmínky)