Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Počátení datum | Místo konání | Forma | Délka kurzu | Jazyk | Cena bez DPH |
2.4.2025 | Praha | Prezenční | 1 den | CZ | 7 490 Kč |
10.7.2025 | Praha | Prezenční | 1 den | CZ | 7 490 Kč |
Kurz je dodáván ve spolupráci se společností Top Vision.
Pokud máte zájem o skupinové školení nebo jiné téma, prosím neváhejte nás kontaktovat na edu@edutrainings.cz
Zjistíme Vaše potřeby, pomůžeme definovat cíle školení a navrhneme koncept tréninku. Pracujeme s managementem, zadavatelem na přípravě programu a obsahu.
V tréninku maximálně využíváme a kombinujeme vlastní zkušenosti, případové studie a modelové situace se zkušenostmi účastníků. Dle potřeb kombinujeme a volíme formy tréninku.
Úspěch programu se projeví zavedením nových dovedností do praxe. Spolupracujeme s managementem v této transformaci.