Kód školení: ITIL4DSVR
This course provides those IT leaders, practitioners and support staff who already hold the ITIL 4 foundation qualification with an understanding of all types of engagement and interactions between a service provider and their customers, users, suppliers and partners, including key CX, UX and journey mapping concepts. The course is based on the ITIL 4 best practice service value system featured in the latest 2019 guidelines.
PRINCE2® and ITIL® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support
ITIL 4 Specialist High-velocity IT
ITIL 4 Strategist Direct, Plan and Improve
Itil schemeCandidates must hold the ITIL 4 Foundation certificate
31.500,- | Kč bez DPH |
38.115,- | Kč s DPH |
Datum | Garantovaný | Lokalita | Jazyk kurzu | Délka kurzu | |
17. května 2021 | - | Praha | Čeština | 3 dny | Registrovat |
17. května 2021 | - | Bratislava | Slovenština | 3 dny | Registrovat |
24. května 2021 | - | Praha | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
24. května 2021 | - | Bratislava | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
13. září 2021 | - | Praha | Čeština | 3 dny | Registrovat |
13. září 2021 | - | Praha | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
27. září 2021 | - | Bratislava | Slovenština | 3 dny | Registrovat |
27. září 2021 | - | Bratislava | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
Datum | Jazyk kurzu | Délka kurzu | |
Virtuální kurz | Angličtina | 3 dny | Registrovat |
Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.
Kontaktujte nás