MB-260: Microsoft Customer Data Platform Specialty

Kód kurzu: MB260

Specialisté Customer Data Platform implementují řešení, která poskytují vhled do profilů zákazníků a sledují aktivity zapojení, aby pomohli zlepšit zákaznickou zkušenost a zvýšit udržení zákazníků. V tomto kurzu se studenti seznámí s řešením Dynamics 365 Customer Insights, včetně toho, jak sjednotit zákaznická data s předem vytvořenými konektory, předvídat záměry zákazníků pomocí bohaté segmentace a udržovat kontrolu nad zákaznickými daty.
Tento kurz začíná importem a transformací vašich zákaznických dat a vyvrcholí rozšířením řešení vaší zákaznické datové platformy na aplikace Power Platform a Dynamics 365.

35 900 Kč

43 439 Kč s DPH

Nejbližší termín od 13.02.2023

Výběr termínů

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: 13.02.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 24.04.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 22.05.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 14.08.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 02.10.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 04.12.2023

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční datum: Individuální

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 4 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 35 900 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
13.02.2023 Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
24.04.2023 Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
22.05.2023 Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
14.08.2023 Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
02.10.2023 Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
04.12.2023 Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
Individuální Prezenční/Virtuální 4 dny en/cz 35 900 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Cílová skupina

Kandidáti by měli být obeznámeni s Dynamics 365 Customer Insights a mít bezprostřední zkušenost s jednou nebo více dalšími aplikacemi Dynamics 365, Power Query, Microsoft Dataverse, Common Data Model a Microsoft Power Platform. Měli by mít také pracovní znalosti o postupech souvisejících s ochranou soukromí, dodržováním předpisů, souhlasem, zabezpečením, odpovědnou AI a zásadami uchovávání dat.

Struktura kurzu

Modul 1: Úvod do Dynamics 365 Customer Insights

Tento modul pokryje obchodní hodnotu platformy zákaznických dat a uživatelské rozhraní Dynamics 365 Customer Insights.

Lekce

  • Úvod do platformy zákaznických dat
  • Správa Dynamics 365 Customer Insights
  • Průzkum uživatelských oprávnění v Dynamics 365 Customer Insights

Lab : Ověření prostředí

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Popsat hodnotu platformy zákaznických dat
  • Popsat funkce Dynamics 365 Customer Insights
  • Správa prostředí a uživatele v Dynamics 365 Customer Insights

Modul 2: Zpracování dat do Dynamics 365 Customer Insights

Tento modul se bude zabývat tím, jak vyčistit, transformovat a importovat data do Customer Insights.

Lekce

  • Import a transformace dat
  • Připojení se ke zdrojům dat
  • Práce s daty

Lab : Údaje o příjmu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Provést transformaci dat a import data pomocí Power Query
  • Připojit se ke zdrojům Microsoft Dataverse a Common Data Model
  • Nastavení obnovování dat

Modul 3: Vytvoření jednotného profilu zákazníka v Dynamics 365 Customer Insights

Tento modul se bude zabývat tím, jak mapovat, porovnávat a slučovat data za účelem vytvoření jednotného profilu zákazníka. Po vytvoření profilu zákazníka nadefinujeme vyhledávací a filtrační indexy pro vyhledávání zákazníků.

Lekce

  • Mapování dat
  • Údaje o shodě
  • Sloučení dat
  • Nalezení zákazníků

Lab : Sjednocení dat

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Mapovat data, včetně použití inteligentního mapování, primárních klíčů a typů atributů
  • Dávat dohromady data, včetně zadání pořadí, pravidel, podmínek a deduplikace
  • Sloučení dat pomocí systémových doporučení nebo ručně
  • Konfigurace vyhledávání a filtrování indexů
  • Vyhledávání zákazníků

Modul 4: Práce s Dynamics 365 Customer Insights

Tento modul bude pokrývat vztahy, aktivity, opatření a segmenty.

Lekce

  • Prozkoumání statistik publika
  • Definice vztahů a činností
  • Práce s opatřeními
  • Práce se segmenty

Lab : Práce s aktivitami

Lab : Definice opatření

Lab : Vytvoření segmentu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Definovat činnosti
  • Definovat vztahy
  • Vytvořit míry od začátku nebo použijte šablonu
  • Spravovat segmenty a zisk navrhovaných segmentů

Modul 5: Obohacení dat a předpovědi o statistiky publika

Tento modul se bude zabývat tím, jak obohatit data, včetně obohacení značky a zájmů, jak používat predikce a jak používat modely strojového učení.

Lekce

  • Obohacení dat
  • Použití předpovědi
  • Použití modelů strojového učení

Lab : Model předplatného Churn

Lab : Předpovědi

Lab : Obohacení dat

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Identifikovat různé možnosti pro obohacení dat
  • Obhohatit zákaznická data
  • Definovat předpovědi
  • Předvídat odchod předplatného
  • Použít modely strojového učení
  • Popsat zodpovědné principy umělé inteligence

Modul 6: Správa externího připojení pomocí Customer Data Platform

Tento modul pokryje možnosti rozšíření pro data Customer Insights, včetně toho, jak zobrazit data v aplikacích Dynamics 365 a Microsoft Power Platform.

Lekce

  • Exportování dat Customer Insights
  • Používat Customer Insights s platformou Microsoft Power Platform
  • Zobrazení dat Customer Insights v aplikacích Dynamics 365
  • Více způsobů, jak rozšířit Customer Insights

Lab : Rozšíření pomocí Power Platform

Lab : Rozšíření pomocí aplikací Dynamics 365

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

  • Využívat Data Surface Customer Insights v Dynamics 365
  • Použít Customer Insights s Power Apps, Power Automate a Power BI
  • Použít Customer Insights s Azure Synapse Analytics
  • Pochopit případy použití rozhraní API Customer Insights

Předpokládané znalosti

  • Znalost Dynamics 365 Customer Insights
  • První zkušenost s jednou nebo více aplikacemi Dynamics 365, Power Query, Microsoft Dataverse, Common Data Model a Microsoft Power Platform

Potřebujete poradit nebo upravit kurz na míru?

onas

produktová podpora

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa