Struktura kurzu
Účelem ITIL 4 Managing Professional Transition Examination je posoudit, zda kandidát může
prokázat dostatečné porozumění a praktickou aplikaci pojmů obsažených v následujících ITIL 4, kterým bude uděleno označení ITIL 4 Managing Professional:
- ITIL 4 Foundation: seznámí účastníka se správou moderních IT služeb, poskytne porozumění běžnému jazyku a klíčovým pojmům
- Create, Deliver and Support (CDS): poskytuje pochopení toho, jak integrovat
různé hodnotové toky a činnosti k vytváření, dodávání a podpoře produktů a služeb s podporou IT,
a příslušné postupy, metody a nástroje - Drive Stakeholder Value (DSV): poskytuje porozumění všem typům interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a
partnery, včetně klíčových konceptů CX, UX a mapování cest - High Velocity IT (HVIT): poskytuje pochopení způsobů, jakými digitální
organizace a digitální operační modely fungují ve vysokorychlostních prostředích - Direct, Plan and Improve (DPI): poskytuje praktické dovednosti potřebné k vytvoření IT organizace se silným a efektivním strategickým směrem