Struktura kurzu
Účelem ITIL 4 Managing Professional Transition Examination je posoudit, zda kandidát může
prokázat dostatečné porozumění a praktickou aplikaci pojmů obsažených v následujících ITIL 4, kterým bude uděleno označení ITIL 4 Managing Professional:
- ITIL 4 Foundation: seznámí účastníka se správou moderních IT služeb, poskytne porozumění běžnému jazyku a klíčovým pojmům
- Create, Deliver and Support (CDS): poskytuje pochopení toho, jak integrovat
různé hodnotové toky a činnosti k vytváření, dodávání a podpoře produktů a služeb s podporou IT,
a příslušné postupy, metody a nástroje - Drive Stakeholder Value (DSV): poskytuje porozumění všem typům interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a
partnery, včetně klíčových konceptů CX, UX a mapování cest - High Velocity IT (HVIT): poskytuje pochopení způsobů, jakými digitální
organizace a digitální operační modely fungují ve vysokorychlostních prostředích - Direct, Plan and Improve (DPI): poskytuje praktické dovednosti potřebné k vytvoření IT organizace se silným a efektivním strategickým směrem
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.