Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školenia: 382

5 zlatých pravidel úspěšného obchodu - techniky, se kterými získáte nové zákazníky

  • poznáte všechny nároky role prodejce a ujasníte si, co vše se od vás očekává
  • zjistíte, jaké informace o zákaznících potřebujete, kde je najít a jak je využít při prodeji
  • naučíte se přesvědčivě prezentovat sami sebe i svou nabídku a získávat tak důvěru
  • projdete celým procesem prodejního rozhovoru a vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje
  • osvojíte si důležité komunikační dovednosti pro úspěšné obchodní jednání
  • naučíte se citlivě a adekvátně reagovat na námitky, stížnosti i reklamace

Obsah školenia

1.den
09.00-17.00

Štěstí přeje připraveným

  • základ úspěchu – osobnostní a motivační předpoklady prodejce
  • příprava na jednání – co musíte vědět předem?
  • míříme na trh – co obnáší důkladná znalost nabízeného produktu?

Poznejte svého zákazníka

  • zákazníci a jejich prostředí – jaké informace jsou důležité a jak je získat
  • typologie zákazníků – jak odhalit různé typy klientů a jak s nimi jednat
  • budování prodejní sítě – jak vyhledávat a oslovit zákazníky

Potřeby a motivace zákazníků

  • motivace ke koupi – klíčový faktor pro obchodní úspěch
  • zjišťování potřeb zákazníka a možností jejich naplnění
2.den
09.00-17.00

Druhy komunikace v obchodním jednání

  • verbální vs. nonverbální komunikace – síla slov, gest a mimiky
  • přesilové hry v nonverbální komunikaci – všímejte si detailů
  • jak dosáhnout cíle – volba vhodné taktiky

Prodejní rozhovor krok za krokem

  • zahájení – význam prvního dojmu, navození atmosféry a zjišťování potřeb
  • jádro rozhovoru – způsoby ovlivňování zákazníka, reakce na jeho obavy a řešení konfliktních situací
  • techniky zakončení – naučte se načasovat závěr a správně jej provést

Techniky zvládání námitek

  • typy námitek a způsoby jejich zpracování – vše je možné vyřešit
  • obnovení dialogu po námitce – neztrácejte ze zřetele svůj cíl
  • námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením

Cena školenia

€0 bez DPH
€0 s DPH

Termíny školenia

Momentálne nie sú vypísané žiadne termíny kurzu. Napíšte nám kvôli termínu.

Virtuálny kurz

Dátum Jazyk kurzu Dĺžka kurzu
Virtuálny kurz Angličtina 2 dny Registrovat

Alternatívny termín

Nevyhovuje vám žiadny z navrhovaných termínov? Napíšte nám kvôli vypísaniu alternatívneho termínu.

Kontaktujte nás