ITIL® 4 Foundation + exam and retake

Kód kurzu: ITILF4R

Kurz se skládá z interaktivní výuky, která zahrnuje přednášky lektora a praktické úlohy. Výsledkem je dobrá informovanost studenta a pochopení hlavních aspektů ITIL. Kurz připravuje účastníky na zkoušku ITIL® 4 Foundation Certificate.
Certifikační zkouška a dodatečný pokus na zkoušku (retake) jsou zahrnuty v ceně kurzu.

ITIL Foundation je certifikace vstupní úrovně, která poskytuje obecné povědomí o klíčových prvcích, terminologii a konceptech ITIL®. Tento modul také pokrývá vazby mezi fázemi životního cyklu, používanými procesy a jejich přínosem pro postupy service managementu.

27 400 Kč

33 154 Kč s DPH

Nejbližší termín od 20.05.2024

Výběr termínů

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: 20.05.2024

Garantovaný

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: cz/sk

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 10.06.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 15.07.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 12.08.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 09.09.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 14.10.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 11.11.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: 09.12.2024

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: Na vyžádání

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 3 dny

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 27 400 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
G 20.05.2024 Virtuální 3 dny cz/sk 27 400 Kč Registrovat
10.06.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
15.07.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
12.08.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
09.09.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
14.10.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
11.11.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
09.12.2024 Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
Na vyžádání Prezenční/Virtuální 3 dny en/cz 27 400 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Popis kurzu

Tento kurz představuje základy správy IT služeb (ITSM) založené na verzi 4 knihovny IT infrastruktury (ITIL). Popisuje klíčové koncepty, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL.

ITIL vám umožňuje plně těžit z osvědčených osvědčených postupů (best practices) v oblasti IT a je relevantní pro každého, kdo se podílí na poskytování nebo podpoře služeb IT. ITIL je v souladu s různými mezinárodními standardy kvality včetně ISO/IEC 20000 (IT Service Management Code of Practice) a byl přijat tisíci organizací po celém světě, jako je NASA, britská Národní zdravotnická služba (NHS) a Disney™.

EDU Trainings je oficiální akreditovanou školicí organizací ITIL® (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používané se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Cílová skupina

Kurz ITIL Foundation je vhodný pro jednotlivce, kteří vyžadují základní pochopení rámce ITIL a toho, jak jej lze využít ke zvýšení kvality řízení IT služeb (IT service management) v rámci organizace.

Certifikace je také vhodná pro IT profesionály, kteří pracují v organizaci, která přijala ITIL, a proto si musí být vědomi, jak funguje a přispívat k celkovému programu zlepšování služeb.

Struktura kurzu

Účastníci kurzu si osvojí:

  • Holistický přístup k usnadnění společného vytváření hodnoty se zákazníky a dalšími zainteresovanými stranami ve formě produktů a služeb
  • Hlavní principy ITIL 4
  • Čtyři dimenze správy služeb (Service Management)
  • Klíčové koncepty z Lean, Agile, DevOps a proč jsou důležité pro obchodní hodnotu
  • Jak praktiky ITIL popsané v ITIL 4 zachovají hodnotu a důležitost poskytovanou současnými procesy ITIL, a zároveň se rozšíří tak, aby byly integrovány do různých oblastí správy služeb a IT, od poptávky po hodnotu.

Retake – druhý pokus na zkoušku

Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.

Předpokládané znalosti

Zkušenosti a znalost IT prostředí účastníků jsou užitečné, ale ne nezbytné.

Potřebujete poradit nebo upravit kurz na míru?

onas

produktová podpora

Certifikace

Cena oficiální certifikační zkoušky + retake od AXELOS a jejího zkušebního institutu PeopleCert je zahrnuta v ceně kurzu. Certifikát ITIL® 4 Foundation od AXELOS má tříletou platnost.

Informace o zkoušce

Dovolené materiály
Žádné
Toto je zkouška je formou „closed book“. Publikace ITIL Foundation pro verzi TIL 4 by měla být použita ke studiu, ale NENÍ povoleno ji použít u zkoušky.
Doba trvání zkoušky
60 minut
Uchazeči, kteří skládají zkoušku v jazyce, který není jejich mateřským nebo pracovním jazykem, mohou získat 25 % času navíc, tj. celkem 75 minut.
Počet bodů
40 bodů
Zkouška obsahuje 40 otázek, každá má hodnotu 1 bodu. Za špatnou odpověď se body neodečítají.
Počet bodů pro úspešné složení zkoušky
26 bodů
K úspěšnému složení zkoušky budete odpovědět správně na 26 otázek (65 %).
Obtížnost otázek
Bloomova úroveň 1 & 2
„Bloomova úroveň“ popisuje typ myšlení potřebného k zodpovězení otázky. U otázek Bloomovy úrovně 1 si musíte vybavit informace o rámci ITIL 4 pro správu služeb. U Bloomových 2 otázek musíte prokázat pochopení těchto pojmů.
Typy otázek
Klasické, záporné, doplňující a výběrové

Všechny otázky jsou typu „multiple choice“ = výběr z více možností.

U „klasických“ otázek je otázka a čtyři možnosti odpovědi.

„Negativní“ otázky jsou „klasické“ otázky, jejichž kmen je formulován negativně.

U otázek typu „doplňující“ je věta, ve které chybí slovo, a chybějící slovo musíte doplnit výběrem ze čtyř možností.

U otázek „výběrových“ existuje seznam čtyř tvrzení a ze seznamu musíte vybrat dvě správná tvrzení.

Navazující kurzy

ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy + exam and retake en/cz

Dodavatel: ITIL®

Oblast: ITSM

Cena od:

35 600 Kč bez DPH

ITIL® 4 Strategist: Direct Plan and Improve + exam and retake cz/sk en/cz

Dodavatel: ITIL®

Oblast: ITSM

Cena od:

35 600 Kč bez DPH

Garantovaný

ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT + exam and retake en/cz

Dodavatel: ITIL®

Oblast: ITSM

Cena od:

35 600 Kč bez DPH

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value + exam and retake cz/sk en/cz

Dodavatel: ITIL®

Oblast: ITSM

Cena od:

35 600 Kč bez DPH

Garantovaný

Cena od:

35 600 Kč bez DPH

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa