Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: SO

ITIL® 3 Service Operation

Toto školení je určeno pracovníkům zapojeným do činností v následujících oblastech: řízení událostí a monitoring, řízení problémů, analýza prvotních příčin a řízení přístupu. Školení se rovněž zabývá komunikací a akcionářským řízením, organizací služby Service Desk, technickým řízením a aplikačním řízením.

Školení ITIL Vám umožní plně využívat osvědčených postupů v oblasti IT a oslovuje každého, kdo se podílí na poskytování nebo podpoře IT služeb. ITIL je v souladu s mezinárodními standardy kvality včetně ISO/IEC 20000 a byl přijat různými organizacemi po celém světe (NASA, NHS nebo Disney™).

ITIL® Intermediate Service Operation (SO) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Zaměřuje se na funkce, principy, procesy a provozní činnosti, které umožňují jednotlivcům i organizacím úspěšně řídit a zlepšovat jejich správu IT služeb. Tento modul se zaměřuje na koordinaci a provádění činností souvisejících s průběžným řízením a provozováním produktů nebo služeb. Zahrnuje také technologické a podpůrné zdroje používané k jejich poskytování. Service Operation v oblasti poskytování služeb umožňují organizacím a IT týmům efektivně provozovat a udržovat produkty a služby, které vyvíjejí, a zajistit tak, aby jejich uživatelé měli k dispozici účinné zdroje. "

Po absolvování tohoto kurzu můžete získat 26 bodů PDU.

Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

PRINCE2® and ITIL® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will:

  • Gain a thorough understanding of the managerial and supervisory issues regarding IT Service Operation processes, functions and activities.
  • Be able to understand the important interfaces between Service Operation and the other stages within the ITIL Service Lifecycle.
  • Be prepared to sit the formal ITIL Service Operation examination.
  • Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass.
  • What you receive during the course:

    • ITIL® Intermediate Service Operation training materials in paper form
    • Trial exams: questions + answers
    • The ITIL Winning Strategy Poster
    • Pen
    • Sticks

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

The following certifications are not included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

  • Existing holder of the ITIL® 3 Foundation Certificate, or an earlier Foundation qualification and an ITIL® 3 Foundation Bridge Certificate
  • Candidates should have read the Service Operation book

Cena školení

26.500,- Kč bez DPH
32.065,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
29. července 2019 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
29. července 2019 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
21. října 2019 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
21. října 2019 - Praha Angličtina 3 dny Registrovat
18. listopadu 2019 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
18. listopadu 2019 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás