Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: ITILFR

ITIL® 3 Foundation + exam and retake

Obsahem tohoto školení je úvod do základů řízení IT služeb (IT Service Management) (ITSM) na základě verze 3. soustavy nejlepších postupů řízení ITIL. Popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a úlohy životního cyklu služby ITIL a zaměřuje se na hlavní rozdíly mezi verzemi 2 a 3 ITIL. Na interaktivní výuce založené školení sestává z lekcí a praktických cvičení, jež napomáhají vybudovat dobrou znalost a chápání hlavních aspektů ITIL V3. Školení je pro účastníky přípravou na složení certifikační zkoušky ITIL V3 Foundation.

Toto školení Vám umožní plně využívat osvědčených postupů v oblasti IT a oslovuje každého, kdo se podílí na poskytování nebo podpoře IT služeb. ITIL je v souladu s mezinárodními standardy kvality včetně ISO/IEC 20000 a byl přijat různými organizacemi po celém světe (NASA, NHS nebo Disney™). ITIL Foundation je vstupní úroveň, která poskytuje všeobecné povědomí o klíčových prvcích, terminologii a koncepcích ITIL. Tento modul také pokrývá vazby mezi etapami životního cyklu, použitými procesy a jejich přínosem k praxi.

Po absolvování tohoto kurzu můžete získat 22,5 PDU. Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

Cílová skupina

ITIL Foundation je vhodný pro ty, kteří vyžadují základní znalosti rámce ITIL a jak mohou být použity ke zvýšení kvality řízení služeb IT v rámci organizace.

Certifikace platí i pro IT profesionály, kteří pracují v rámci organizace, která přijala ITIL a přispívají k celkovému programu zlepšování služeb.

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will be able to:

  • Gain an understanding of the ITIL service lifecycle and its key components
  • Gain the knowledge necessary to prepare for the “Foundation Certificate in IT Service Management” examination from PeopleCert

Detailed Course Outline

  • Service Management as a Practice
  • Introduction to IT Service Management
  • ITIL introduction Service Lifecycle
  • Introduction of the lifecycle stages Key Principles, Models and Concepts
  • Introduction to key principles, models and concepts Concepts, Roles and Functions
  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operation
  • Continual Service Improvement Technology and Architecture
  • Architecture and technology to manage the IT Services ITIL® Qualification Scheme Revision and Mock Examination
  • Follow-up training

    Itil scheme

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Foundation Exam

The following certifications are included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

Experience and knowledge of IT computing environments are useful but not essential

Cena školení

22.490,- Kč bez DPH
27.213,- Kč s DPH

Termíny školení

Momentálně nejsou vypsané žádné termíny kurzu. Napište nám o termín.

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás