Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: ITILF

ITIL® 3 Foundation

Obsahem tohoto školení je úvod do základů řízení IT služeb (IT Service Management) (ITSM) na základě verze 3. soustavy nejlepších postupů řízení ITIL. Popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a úlohy životního cyklu služby ITIL a zaměřuje se na hlavní rozdíly mezi verzemi 2 a 3 ITIL. Na interaktivní výuce založené školení sestává z lekcí a praktických cvičení, jež napomáhají vybudovat dobrou znalost a chápání hlavních aspektů ITIL V3. Školení je pro účastníky přípravou na složení certifikační zkoušky ITIL V3 Foundation.

Toto školení Vám umožní plně využívat osvědčených postupů v oblasti IT a oslovuje každého, kdo se podílí na poskytování nebo podpoře IT služeb. ITIL je v souladu s mezinárodními standardy kvality včetně ISO/IEC 20000 a byl přijat různými organizacemi po celém světe (NASA, NHS nebo Disney™). ITIL Foundation je vstupní úroveň, která poskytuje všeobecné povědomí o klíčových prvcích, terminologii a koncepcích ITIL. Tento modul také pokrývá vazby mezi etapami životního cyklu, použitými procesy a jejich přínosem k praxi.

Po absolvování tohoto kurzu můžete získat 22,5 PDU. Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

PRINCE2® and ITIL® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will be able to:

  • Gain an understanding of the ITIL service lifecycle and its key components.
  • Gain the knowledge necessary to prepare for the “Foundation Certificate in IT Service Management” examination from PeopleCert.

Detailed Course Outline

  • Service Management as a Practice
  • Introduction to IT Service Management
  • ITIL introduction Service Lifecycle
  • Introduction of the lifecycle stages Key Principles, Models and Concepts
  • Introduction to key principles, models and concepts Concepts, Roles and Functions
  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operation
  • Continual Service Improvement Technology and Architecture
  • Architecture and technology to manage the IT Services ITIL® Qualification Scheme Revision and Mock Examination

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Foundation

The following certifications are not included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

Experience and knowledge of IT computing environments are useful but not essential

Cena školení

15.990,- Kč bez DPH
19.348,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
7. října 2019 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
7. října 2019 - Praha Angličtina 3 dny Registrovat
14. října 2019 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
14. října 2019 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás