Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: CSIR

ITIL® 3 Continual Service Improvement + exam and retake

Continual Service Improvement (CSI) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle.

Zaměřuje se na to, jak mohou organizace a jednotlivci strategicky přezkoumat produkty a služby, které vytvořili v návaznosti na strategii, návrh, přechod a provozní fáze životního cyklu IT služeb, a nabízí návod jak může být tento proces organizován a proveden. Tento modul se soustřeďuje na zásady a techniky z fáze Continual Service Improvement v životním cyklu ITIL bez podrobností o konkrétních procesech.

CSI rovněž obsahuje průvodce nástrojů a technologií, které lze použít k podpoře souvisejících činností a k vyhodnocení rizik a kritických faktorů úspěchu.

CSI nabízí osvědčené postupy, které pomáhají podnikům a projektům nadále splňovat a přizpůsobovat se měnícím se potřebám koncových uživatelů a současně zvyšovat efektivitu a návratnost investic pro organizace.

Osvědčené postupy Service Operation umožňují organizacím a týmům IT účinně udržovat produkty a služby, které vyvíjejí, a zajistit tak, aby jejich uživatelé měli k dispozici účinné zdroje.

Toto školení vede nejenom k získání samostatné kvalifikace pro oblast Continual Service Improvement (průběžné zlepšování služby), avšak je zároveň jedním z modulů životního cyklu vedoucích k získání kvalifikace odborné úrovně ITIL Expert. Školení se zabývá všemi aspekty oblasti Continual Service Improvement a vychází z manuálu ITIL V3.

Certifikaci CSI lze provést pouze po akreditovaném školení.

Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

Cílová skupina

CSI je relevantní pro CIO, CTO, Business Relationship Managers, Cyber Resilience Consultants, Service Level Managers, IT Security Architects, IT Security Managers, Business Continuity Managers, IT Consultants, IT Audit managers a všechny IT profesionály zapojené do nepřetržitých služeb zlepšení.

  • Odborníci v oblasti IT, kteří pracují v prostředí nebo se chystají vstoupit do prostředí pro neustálé zlepšování služeb a vyžadují podrobné porozumění zúčastněných procesů, funkcí a činností
  • Jednotlivci, kteří chtějí dosáhnout ITIL Expert úrovně v oblasti správy IT služeb, pro které je tato kvalifikace jedním z nezbytných modulů

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah školení

Following the completion of this course, the candidate will know:

  • The importance of Service Management as a Practice concept and Continual Service Improvement Principals, Purpose and Objective
  • How all processes in ITIL Continual Service Improvement interact with other Service Lifecycle Processes
  • The sub-processes, activities, methods and functions used in each of the ITIL Continual Service Improvement processes
  • The roles and responsibilities within ITIL Continual Service Improvement and the activities and functions to achieve Service Improvement excellence
  • Technology and implementation considerations surrounding ITIL Continual Service Improvement
  • Challenges, Critical Success Factors and Risks associated to ITIL Continual Service Improvement

Follow-up training

Itil scheme

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate

The following certifications are included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

  • Hold one or more of the following certificates: ITIL® V3 Foundation in ITSM or ITIL® V2 Foundation plus V3 Foundation Bridge Certificate
  • Demonstrate 2 to 4 years of professional experience in the ITSM market place

It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operations
  • Continual Service Improvement
  • Examination candidates should be aware that at least 21 hours or personal study are required

Cena školení

27.700,- Kč bez DPH
33.517,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
17. května 2021 - Praha Angličtina 3 dny Registrovat
17. května 2021 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat
24. května 2021 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
24. května 2021 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
18. ledna 2021 Čeština 3 dny Registrovat
18. ledna 2021 Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás