Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: CSI

ITIL® 3 Continual Service Improvement

Continual Service Improvement (CSI) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle.

Zaměřuje se na to, jak mohou organizace a jednotlivci strategicky přezkoumat produkty a služby, které vytvořili v návaznosti na strategii, návrh, přechod a provozní fáze životního cyklu IT služeb, a nabízí návod jak může být tento proces organizován a proveden. Tento modul se soustřeďuje na zásady a techniky z fáze Continual Service Improvement v životním cyklu ITIL bez podrobností o konkrétních procesech.

CSI rovněž obsahuje průvodce nástrojů a technologií, které lze použít k podpoře souvisejících činností a k vyhodnocení rizik a kritických faktorů úspěchu.

CSI nabízí osvědčené postupy, které pomáhají podnikům a projektům nadále splňovat a přizpůsobovat se měnícím se potřebám koncových uživatelů a současně zvyšovat efektivitu a návratnost investic pro organizace.

Osvědčené postupy Service Operation umožňují organizacím a týmům IT účinně udržovat produkty a služby, které vyvíjejí, a zajistit tak, aby jejich uživatelé měli k dispozici účinné zdroje.

Toto školení vede nejenom k získání samostatné kvalifikace pro oblast Continual Service Improvement (průběžné zlepšování služby), avšak je zároveň jedním z modulů životního cyklu vedoucích k získání kvalifikace odborné úrovně ITIL Expert. Školení se zabývá všemi aspekty oblasti Continual Service Improvement a vychází z manuálu ITIL V3.

Certifikaci CSI lze provést pouze po akreditovaném školení.

Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

PRINCE2® and ITIL® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Obsah školení

Following the completion of this course, the candidate will know:

  • The importance of Service Management as a Practice concept and Continual Service Improvement Principals, Purpose and Objective
  • How all processes in ITIL Continual Service Improvement interact with other Service Lifecycle Processes
  • The sub-processes, activities, methods and functions used in each of the ITIL Continual Service Improvement processes
  • The roles and responsibilities within ITIL Continual Service Improvement and the activities and functions to achieve Service Improvement excellence
  • Technology and implementation considerations surrounding ITIL Continual Service Improvement
  • Challenges, Critical Success Factors and Risks associated to ITIL Continual Service Improvement
  • Participants will also gain the knowledge necessary to prepare for the “ITIL Certificate in Continual Service Improvement” examination from PeopleCert. This certificate is worth 3 credits in the ITIL Version 3 Qualification Scheme. Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass. Exam can be taken with PeopleCert

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate

The following certifications are not included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

  • Hold one or more of the following certificates: ITIL® V3 Foundation in ITSM or ITIL® V2 Foundation plus V3 Foundation Bridge Certificate
  • Demonstrate 2 to 4 years of professional experience in the ITSM market place

It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operations
  • Continual Service Improvement
  • Examination candidates should be aware that at least 21 hours or personal study are required.

Cena školení

19.900,- Kč bez DPH
24.079,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
10. září 2019 - Ostrava Čeština 3 dny Registrovat
16. září 2019 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
9. prosince 2019 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
9. prosince 2019 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
9. prosince 2019 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat
13. ledna 2020 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
2. března 2020 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
31. srpna 2020 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
18. listopadu 2020 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás