Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: AI100

AI-100 Designing and Implementing an Azure AI Solution

Gain the necessary knowledge for designing Azure AI solution by building a customer support chat Bot using artificial intelligence from the Microsoft Azure platform including language understanding and pre-built AI functionality in the Azure Cognitive Services.

Obsah školení

Course Outline

Module 1: Introducing Azure Cognitive Services

The student will learn about the available Cognitive Services on Microsoft Azure and their role in architecting AI solutions.

Lessons

  • Overview of Azure Cognitive Services
  • Creating a Cognitive Service on the Azure Portal
  • Access and Test a Cognitive Service

Module 2: Creating Bots

The student will learn about the Microsoft Bot Framework and Bot Services.

Lessons

  • Introducing the Bot Service
  • Creating a Basic Chat Bot
  • Testing with the Bot Emulator

Module 3: Enhancing Bots with QnA Maker

The student will learn about the QnA Maker and how to integrate Bots and QnA Maker to build up a useful knowledge base for user interactions.

Lessons

  • Introducing QnA Maker
  • Implement a Knowledge Base with QnA Maker
  • Integrate QnA with a Bot

Module 4: Learn How to Create Language Understanding Functionality with LUIS

The student will learn about LUIS and how to create intents and utterances to support a natural language processing solution.

Lessons

  • Introducing Language Understanding
  • Create a new LUIS Service
  • Build Language Understanding with Intents and Utterances

Module 5: Enhancing Your Bots with LUIS

The student will learn about integrating LUIS with a Bot to better understand the users’ intentions when interacting with the Bot.

Lessons

  • Overview of language understanding for AI applications
  • Integrate LUIS and Bot to create an AI-based solution

Module 6: Integrate Cognitive Services with Bots and Agents

The student will learn about integrating Bots and Agents with Azure Cognitive Services for advanced features such as sentiment analysis, image and text analysis, and OCR and object detection.

Lessons

  • Understand Cognitive Services for Bot Interactions
  • Perform Sentiment Analysis for your Bot with Text Analytics
  • Detect Language in a Bot with the Language Cognitive Services
  • Integrate Computer Vision with Bots

Cena školení

21.600,- Kč bez DPH
26.136,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
21. června 2021 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
21. června 2021 - Praha Angličtina 3 dny Registrovat
21. června 2021 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
21. června 2021 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat
16. srpna 2021 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat
16. srpna 2021 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
16. srpna 2021 - Praha Angličtina 3 dny Registrovat
16. srpna 2021 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
6. prosince 2021 - Praha Čeština 3 dny Registrovat
6. prosince 2021 - Praha Angličtina 3 dny Registrovat
6. prosince 2021 - Bratislava Slovenština 3 dny Registrovat
6. prosince 2021 - Bratislava Angličtina 3 dny Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 3 dny Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás