Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

ITIL je populární, mezinárodně uznávaný standard pro řízení a správu IT služeb. 

Pokud jste již získali nějaký certifikát ITIL® 3 Foundation, pokračovat můžete v modulech Lifecycle Stream, které jsou rozděleny do jednotlivých fází životního cyklu IT služeb.

Pomůžeme vám s přípravou k získání potřebné certifikace, vybírejte z nejbližších termínů kurzů ITIL 3 Intermediate, které probíhají v Praze v českém jazyce:

 

Datum Název kurzu Jazyk Registrace
3. - 5. 6. ITIL® 3 Service Design český REGISTRACE
10. - 12.6.  ITIL® 3 Servis Strategy  český REGISTRACE
24. - 26.6. ITIL® 3 Service Transition český REGISTRACE
29. - 31.7. ITIL® 3 Service Operation  český REGISTRACE
15. - 17.7. ITIL® 3 Service Design český REGISTRACE

 

Více o školení:

Zaměřuje se na návrh služeb IT a zahrnuje architektury, procesy, zásady a dokumentaci, které vám umožňují navrhnout služby, které odpovídají potřebám organizace nebo programu, je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Toto školení vede nejenom k získání samostatné kvalifikace pro oblast Service Design, avšak je zároveň jedním z modulů životního cyklu vedoucích k získání kvalifikace odborné úrovně ITIL Expert. Školení se zabývá všemi aspekty oblasti Service Design a vychází z manuálu ITIL 3.

 

Pomůže Vám navrhnout, vyvíjet a implementovat strategii poskytovatele služeb, která se přizpůsobuje organizační strategii. Toto školení je zaměřeno na činnosti související s přeměnou ITSM na strategické aktivum a na řídící strategii v průběhu životního cyklu služby. Mezi témata, jimiž se školení zabývá, patří strategie služby, která definuje služby a prostor na trhu, správa portfolia, řízení poptávky a finanční řízení. Obsahem školení jsou také rozhodující faktory úspěchu a rizika spolu s prováděním strategických hodnocení.

 

Zaměřuje se na procesní a praktické prvky a techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb. Tento modul dále ukazuje, jak může být přechod služby použit na další fáze životního cyklu IT služeb a může být základem rozhodnutí během fáze strategie a provozu. Je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle.  Toto školení se zabývá součástí životního cyklu ITIL 3 nazývanou Service Transition. Mezi probíraná témata patří změnové řízení, řízení servisních aktiv a konfigurace, service release and deployment, vyhodnocení a odzkoušení služby, vyhodnocení funkčnosti a rozhodování v systému Service Management Knowledge (SMKS).

 

Tento kurz se zaměřuje na funkce, principy, procesy a provozní činnosti, které umožňují jednotlivcům i organizacím úspěšně řídit a zlepšovat jejich správu IT služeb, je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Tento modul se zaměřuje na koordinaci a provádění činností souvisejících s průběžným řízením a provozováním produktů nebo služeb. Zahrnuje také technologické a podpůrné zdroje používané k jejich poskytování. Service Operation v oblasti poskytování služeb umožňují organizacím a IT týmům efektivně provozovat a udržovat produkty a služby, které vyvíjejí, a zajistit tak, aby jejich uživatelé měli k dispozici účinné zdroje.