Obsahem tohoto školení je úvod do základů řízení IT služeb (IT Service Management) (ITSM) na základě verze 3. soustavy nejlepších postupů řízení ITIL. Popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a úlohy životního cyklu služby ITIL a zaměřuje se na hlavní rozdíly mezi verzemi 2 a 3 ITIL. Na interaktivní výuce založené školení sestává z lekcí a praktických cvičení, jež napomáhají vybudovat dobrou znalost a chápání hlavních aspektů ITIL V3. Školení je pro účastníky přípravou na složení certifikační zkoušky ITIL V3 Foundation. Po absolvování tohoto kurzu můžete získat 22,5 PDU. Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku.
Obsah školení
Upon successful completion of this course participants will be able to:
- Gain an understanding of the ITIL service lifecycle and its key components.
- Gain the knowledge necessary to prepare for the “Foundation Certificate in IT Service Management” examination from EXIN, ISEB or APM Group.
Detailed Course Outline
- Service Management as a Practice
- Introduction to IT Service Management
- ITIL introduction Service Lifecycle
- Introduction of the lifecycle stages Key Principles, Models and Concepts
- Introduction to key principles, models and concepts Concepts, Roles and Functions
- Service Strategy
- Service Design
- Service Transition
- Service Operation
- Continual Service Improvement Technology and Architecture
- Architecture and technology to manage the IT Services ITIL® Qualification Scheme Revision and Mock Examination
Dostupné certifikáty
When you complete this training, you can register for the following certification/s.
See more info ITIL V3 Foundation
The following certifications are not included in the price of training session.
Předpokládané znalosti
Experience and knowledge of IT computing environments are useful but not essential
O kurzu
Termín | 4. června 2018 |
Místo | Praha |
Jazyk | Angličtina |
Délka | 3 dny |
Cena školení
15.990,- | Kč bez DPH |
19.348,- | Kč s DPH |