Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: RCV

ITIL® 3 Release, Control and Validation + exam

ITIL® Intermediate Release, Control and Validation (RCV) je jedním z modulů služeb ITIL® Service Capability. Zaměřuje se na praktické uplatňování postupů RCV, které umožňují úspěšné plánování, testování a implementaci nových služeb, které odpovídají potřebám uživatele nebo organizace.

RCV bylo navrženo tak, aby bylo možno důkladně porozumět procesům ITIL Service Transition a zajistit efektivní správu přechodových změn, validace a testování nových služeb a splnění organizačních požadavků. Modul také poskytuje pokyny pro hodnocení změn a řízení znalostí pro zlepšení rozhodovacích procesů.

Toto školení se podrobně zabývá procesy a nástroji podpory přechodu služeb a jejich součástí. Jedná se o procesy Change Management, Release and Deployment Management, Service Validation and Testing, Service Asset and Configuration Management, Request Fulfillment, Service Evaluation and Knowledge Management. Podrobně jsou probírány aspekty implementace a technologií.

Certifikaci RCV lze provést pouze po akreditovaném školení.

Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku. Při úspěšném absolvování tohoto školení má účastník nárok na zisk 36 bodů PDU pro ziskání či udržení certifikace podle PMI® stupně PMP®.

Cílová skupina

Kvalifikace RCV by byla vhodná pro IT profesionály v rolích, jako je Release Manager, Security Administrator, IT Operations Manager, Database Administrator a Security Manager.

IT profesionálové, kteří vyžadují hluboké pochopení procesů uvolňování, řízení a ověřování a jak mohou být použity ke zvýšení kvality podpory IT služeb v organizaci.

Provozní pracovníci podílející se na činnostech následujících procesů a / nebo funkcí: řízení změn, správa uvolnění a nasazení, ověřování a testování služeb, správa aktiv a konfigurace služeb, plnění požadavků, hodnocení služeb a správa znalostí.

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will understand:

  • The importance of the concept of Service Management as a Practice.
  • The activities, methods and functions used in each of the ITIL Release, Control and Validation processes as well as the process roles and responsibilities.
  • How to use Knowledge Management to enhance ongoing decision support and service delivery capability.
  • The importance of the Release, Control and Validation capabilities in realizing successful service transition.
  • How the ITIL Release, Control and Validation processes interacts with other Lifecycle processes.
  • Continual Service Improvement as a consequence of the ITIL Release, Control and Validation processes and functions.
  • The technology and implementation considerations, as well as the challenges, critical success factors and risks surrounding ITIL Release, Control and Validation. Participants will also gain the knowledge necessary to prepare for the “ITIL Certificate in Release, Control and Validation” examination from PeopleCert. This certificate is worth 4 credits in the ITIL Version 3 Qualification Scheme.
  • Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass.

Follow-up training

Itil scheme

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate + Retake

The following certifications are not included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

Demonstrate between 2 and 4 years of professional experience in the ITSM market place. Hold one or more of the following certificates:

  • ITIL® V3 Foundation Certificate in IT Service Management
  • ITIL® V2 - V3 Foundation Bridge Certificate

It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operations
  • Continual Service Improvement
  • Examination candidates should be aware that at least 12 hours of personal study are required.

Cena školení

38.400,- Kč bez DPH
46.464,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
8. listopadu 2021 - Praha Čeština 5 dní Registrovat
8. listopadu 2021 - Bratislava Slovenština 5 dní Registrovat
8. listopadu 2021 - Praha Angličtina 5 dní Registrovat
8. listopadu 2021 - Bratislava Angličtina 5 dní Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
8. listopadu 2021 Čeština 5 dní Registrovat
8. listopadu 2021 Angličtina 5 dní Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás